Ik kreeg vandaag een leuke opdracht voor mijn studie. Ik moet een soort spel maken waarin je door middel van aanwijzingen personen moet raden, en via die persoon de volgende moet raden (in het Duits natuurlijk). Leuk idee, maar nou ben ik op zoek naar bekende Duitsers die wat met Nderland te maken hebben, die hier bijvoorbeeld geboren zijn of hier werken. ook mogen het Nederlanders zijn die in Duitsland werken/geboren zijn/wonen.
Bijvoorbeeld: Linda de Mol, Silvie van de Vaart enz.
Hedy mijn meisje, mijn witte, mijn oude doos voor altijd in mijn hart. Roweentje samen met je moeder nu een sterretje aan de hemel. Dag Sandy, dag meisje rust zacht, dag Sauron mijn maatje nooit meer met jou de beestjes voeren
hm mischien is t rijtje Jan smit=>Thomas Berge=> Rudi Carell een idee... hebben allemaal wat met elkaar gemeen (zingen)... tja daar kan ik wel wat mee maar andere alternative zijn natuurlijk welkom!!
In de Regels - huiswerktopics kun je lezen dat het niet de bedoeling is om Bokt (een deel van) je huiswerk te laten doen. Daarom hier een slotje.
Gelukkigzijn issimpelwegeen combinatie vaneen acceptabele gezondheid& een selectief geheugen Het gras mag bij de buurman dangroenerzijn ~ het moet evengoed gemaaid worden