2009 schreef:Maar op het moment dat je iets anders wilt dan de "reguliere stroom" kun je, je veel op de hals halen.
Mwah, dat vind ik zelf wel meevallen. Ik doe fast track, dus de versnelde opleiding. Gemiddeld doen zo'n 10 (vd 500) studenten dit. Heeft inderdaad gezorgd voor heel veel frustraties (meeste leraren kennen het fast track niet eens), van beide kanten. Inderdaad veel van het kastje naar de muur, maar wij zijn er na 3 jaar wel achter dat alles mogelijk is op Stenden, al roepen ze nog zo hard dat het niet kan. Fast track normale minors doen? 'Nee', nou echt wel. Fast track op grand tour naar het buitenland? 'Nee', nou echt wel. Fast track een groeps minor doen? 'Nee', nou echt wel. Zolang je er zelf maar achteraan gaat, de juiste mensen aanspreekt, en laat zien dat je het niet op gaat geven is ineens álles mogelijk.
Maar goed, dit wijkt af van de interesse van de TS. Ik zou inderdaad zeggen, ga naar een open dag. En verder, loop gewoon eens op een normale schooldag binnen. Je valt echt niet op tussen al die studenten, en dan kan je eens rustig rondkijken, overal rondlopen, met mensen praten en gewoon even sfeer proeven.