Eind vorig jaar is, naast een naad die al een tijdje uit elkaar lag, uiteindelijk de rits van mijn schooltas overleden en zojuist heb ik te horen gekregen dat er ook geen nieuwe meer ingezet kan worden.

Dus hier mijn vraag: wat zijn nou leuke schooltassen? Ik heb namelijk geen flauw idee waar ik naar op zoek moet gaan. Ik wil liever geen Eastpak aangezien die er uiteindelijk allemaal precies hetzelfde uitzien en een Kipling, tja, dat wordt 'm al helemaal niet. (En als ik nou echt een leuke Eastpak tegenkwam, oké, maar zelfs alle prints lijken ongeveer hetzelfde te zijn..) Verder zie ik hier (in Nijmegen) alleen maar van die schoudertassen en ik houd het liever toch op een rugzak. Het ding dat ik had was eigenlijk perfect, gewoon redelijk nondescript en een beetje 'rommelig'. Wil overigens niet zeggen dat ik op zoek ben naar een hele saaie tas, maar ik heb het niet zo op die dingen die héél duidelijk van die erg populaire merken zijn...
Overigens mogen (webshop)adresjes waar ze leuke dingen verkopen of andere geniale oplossingen ook