Schooltassentroubles

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

TE5

Schooltassentroubles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-10 17:57

Voor de moddereters: ik zat even te twijfelen of dit nou hier hoort of op [STW] of [EZ-GZ]. Mijn excuses als het niet klopt.

Eind vorig jaar is, naast een naad die al een tijdje uit elkaar lag, uiteindelijk de rits van mijn schooltas overleden en zojuist heb ik te horen gekregen dat er ook geen nieuwe meer ingezet kan worden. :\ Mijn ouders hebben 'm een jaar of zeventien geleden voor een dollar op de kop getikt omdat het label met het een of andere onduidelijke merk er op zijn kop aan was gestikt :+ Ik baal dus, want ik kan niet even naar de winkel gaan om diezelfde nog eens te kopen. Conclusie: ik moet vóór dinsdag weer een nieuwe tas en echt veel tijd heb ik niet om op zoek te gaan.

Dus hier mijn vraag: wat zijn nou leuke schooltassen? Ik heb namelijk geen flauw idee waar ik naar op zoek moet gaan. Ik wil liever geen Eastpak aangezien die er uiteindelijk allemaal precies hetzelfde uitzien en een Kipling, tja, dat wordt 'm al helemaal niet. (En als ik nou echt een leuke Eastpak tegenkwam, oké, maar zelfs alle prints lijken ongeveer hetzelfde te zijn..) Verder zie ik hier (in Nijmegen) alleen maar van die schoudertassen en ik houd het liever toch op een rugzak. Het ding dat ik had was eigenlijk perfect, gewoon redelijk nondescript en een beetje 'rommelig'. Wil overigens niet zeggen dat ik op zoek ben naar een hele saaie tas, maar ik heb het niet zo op die dingen die héél duidelijk van die erg populaire merken zijn...

Overigens mogen (webshop)adresjes waar ze leuke dingen verkopen of andere geniale oplossingen ook *D Bedankt alvast!

MarJon

Re: Schooltassentroubles

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 18:00

Hmm je woont in Nijmegen dus is Drachten redelijk ver weg denk ik dan. Anders had je bij Kaminga kunnen kijken.

Fenna_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 18:02

Ik heb een Eastpak uit Frankrijk. Gewoon het standaard model, maar dan met een andere print dan hier te krijgen is. :j misschien een site zoeken waar buitenlandse tassen te krijgen zijn?

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 18:03

Ik heb bij de ''tassewinkel'' bij on s een hele leuke merkloze (?) kunstlederen bruine schoudertas gekocht. hij was 40/50 euro, ik ben er heel blij mee, hij is gewoon mooi simpel...

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 18:05

Ik heb een hedgren, ding gaat al 6jaar mee zonder problemen. Is wel een grijze, maar ben er tevreden over, kun je ook nog vergroten enz. Merknaam er op moet je al erg zoeken voor je hem vind dus dat voldoet alle sinds aan je vraag :P

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-10 18:07

Marjon, dat denk ik ook :+ Weet je of ze een site hebben?

Fenna, zou kunnen, maar ik ben bang dat de verzendkosten dan toch wel redelijk hoog gaan uitkomen.. :\

Hedgren.. Mmm, ga ik eens op Googlen :j

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 18:09

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 18:30

Yesterday

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 18:43

Jammer dat je schoudertassen niks vind, want bij de invito heb je echt hele fijne tassen. (hoewel superveel mensen zulke tassen hebben)

Valerie_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 19:17

Ik heb zelf een Eastpak tas zwart met een soort (krijt)streepje erop maar ik heb op mijn tas allemaal patches genaaid zo is mijne ook echt niet dezelfde als die van de rest :D

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 19:38

Quick heeft ook hele leuke schooltassen :) (wel schouder, maar prima te tillen door brede band :) )vaak zijn ze ook nog inclusief ruimte voor een laptop, ik vind ze ideaal :j Mijne is zelfs dusdanig groot dat ik m als weekend tas gebruik haha.

Zou als ik jou was gewoon eens een tassen winkel binnen lopen en gaan kijken wat je aanspreekt en wat niet :)

LeonieL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 19:47

Ik haal altijd m'n tassen van de markt. Ik heb er dan niet zo'n schouderband bij zitten dat je hem over je hoofd doet zeg maar, maar ik vind het wel handig. Ik heb ook een kluisje, dus dan valt het zowiezo mee.

nnicolex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 19:50

je hebt van die soort packpack rugtassen, kleintjes dan, en die zijn net zo groot als een eastpack, en die heb je in heeel veel verschillende kleuren en printjes, bij ons op school loopt haast niemand ermee, maar de mensen die met zo'n tas lopen, daar vind ik 't echt een geweldige tas van.

boooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 20:28

Ik heb een handtas van de H&M, past alles perfect in :D

€12,49 :))

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 20:33

Ik heb net een Nomad rugzak gekocht, model 'cheetah'. Zit heerlijk, goede kwaliteit, niet te groot, handige ruimtes en betaalbaar. Ik vind 'm er ook erg leuk uitzien. Kan helaas geen goed plaatje op google vinden, ik heb hem met een (rustig) printje. :)

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 21:07

LZP > STW

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-10 22:16

Vinurr, ben bang dat ik daar niet zo heel veel aan heb, geloof dat jij toch wel echt naar iets anders op zoek bent, of niet? :+ Tenminste, jij wil juist liever wél een schoudertas en er moet nog een laptop in kunnen.. Toch bedankt :)

Marjon, ga ik even kijken :D

Valerie, daar zat ik inderdaad ook over na te denken. Ik denk dat ik dat ga doen als ik niks echt leuks vind :j

Froukje, mijn vriendin had vorig jaar er dus een van Quick en daarvan had het 'clipje' waar de band aan hing het na iets meer dan een halfjaar al gehad, dus dat wordt 'm niet.. :n Bovendien wil ik dus wel echt een rugzak, zeker omdat ik na school nog wel eens de stad in duik, waarbij ik dus al mijn boeken mee moet sjouwen.
Morgen ga ik inderdaad gewoon even naar de stad, kijken of ik daar misschien toch iets vind.. Maar toen ik al wat 'verkennend onderzoek' deed (voor het geval dat) zag ik in de winkels hier echt alleen Eastpaks, Kiplings en ik geloof nog een paar tassen van Pip Studio (wat ik op zich echt heel leuk vind, alleen de tassen dus wat minder..).

Nnicolex, packpack? Is dat 't merk? Kan zo gauw op Google er niks over vinden, maar ik zal nog eens beter zoeken. Kleurtjes zijn altijd goed :)

Carlien, Leonie en booo, ik ben echt op zoek naar een rugzak ben ik bang.. :)

Neej, bedankt :)

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 22:18

Met 'packpack' zal Nnicolex wel 'backpack' bedoelen. :D Edit: die rugzak uit de vorige post van mij is wat zij dan volgens bedoelt, klein type (20 liter). :)

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-10 22:21

O, natuurlijk :o En ik zie dat ik over jouw post had heengelezen..\

Edit;
Zoals ik het nu zie ga ik waarschijnlijk alsnog een rustige Eastpak kopen en die dan inderdaad zelf een beetje opleuken :)

Bungarus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 17:30

ik heb zelf mijn rugtas bij Bever buitensport vandaan. Niemand heeft 'm en hij zit erg lekker!