hey ik heb me trekkerrijbewijs theorie al gehaald. Dus ik meot alleen nog praktijk. Maar als ik de praktijk op dezelfde school doe als ik me theorie heb gedaan moet ik 2 uur rijden *was een foutje met opgeven* weet iemand een school waar je alleen praktijk kan doen?? het is omgeving utrecht
Geen flauw idee. Ik zou naar een AOC of groen-vmbo gaan, en kijken wat ze er daar van zeggen. Ik had geluk, heb beide bij mij thuis gedaan en waren nog wat andere jongens bij. Al is het inmiddels al weer zo'n 6 jaar geleden
Ik heb m'n praktijkexamen destijds bij m'n stagebedrijf gedaan. Iedereen hier uit de buurt doet dat thuis of bij een boerenbedrijf in de buurt. Bij mij ging het van het AOC terra uit. Ik zou daar dus even contact mee opnemen. Je kunt het vast wel dicht bij huis doen.
ArabicQueen
Geplaatst: 27-08-10 20:44
Bij mij op school kan je je praktijk halen moet je contact opnemen met groenhorst barneveld. Je moet idd een plek zoeken waar je met de trekker kan rijden dan komen ze naar jou toe. Een leraar bij mij op school neemt die examens af..
O ja, en een kar met verlichting wat goed werkt. Een verlichtingsbalkje mag je er ook aan bevestigen. Neem dan een klein kiepertje waar je overheen kunt kijken, dat is altijd makkelijk