Hallo,
Ik ben nu aan het oriënteren wat ik graag zou willen i.p.v. fotografie. Nu kom ik er achter dat ik creatief bezig zijn erg leuk vind!
Ben bezig met kaarten maken, scrapbooken, fotografie, sieraden maken. Een paar jaar geleden was ik ook nog bezig met schilderen en tekenen.
Ik heb 1 jaar fotografie opleiding in Zwolle gedaan, maar omdat ik zwanger raakte ben ik daar gestopt.
Nu heb ik ondertussen ook een dochter en wil graag weer een opleiding/school/werk gaan doen. Maar omdat ik niet stomweg in een winkel wil blijven werken wil ik graag een opleiding doen..
Nu had ik een vraagje aan jullie. Weten jullie of je eerst PABO moet doen? Of dat je gelijk naar een opleiding voor beeldende vorming kan. Of moet je daar HAVO voor hebben, ik heb zelf VMBO.
Nu zit ik ook nog met mijn dochter, helaas heb ik dan maar 2 dagen tijd om naar school te gaan. Dus zoek ik eigenlijk een dagopleiding (max 2 dagen) of een avondopleiding. Want dan kan ik het combineren!
Ben erg benieuwd wat jullie er van weten.
Ik ga binnenkort ook naar het studenten succes centrum op het Deltion in Zwolle informatie inwinnen. Waarschijnlijk is dat vrijdag.
Groetjes Jodie