Heb jij of een collega weleens een blooper/blunder/leuk ongelukje gehad op de werkvloer?
Toen ik bij een detacheringsbedrijf werkte, was er een collega die al enkele dagen bezig met archiefgegevens opnieuw in te voeren, een heel nauwkeurig karweitje

Mijn bureau was tegenover de hare en wegens een verbouwing lagen de kabels ipv onder/achter de plinten kriskras over de vloer. Ik ging koffie halen voor collega's en had meer oog voor het dienblad dan waar ik liep. Ik struikelde dus over een kabel en kwam vol tegen haar pc-kast aan, die van het bureau afdenderde en er accuut mee stopte. Moederbord en harddisk kaduuk; resultaat: 4 dagen aan opgeslagen gegevens weg

Edit: en nog wat bloopers van toen ik een jaar of 17 was en in het weekend in een rozenkas werkte.
De rozen staan in paden en boven die paden hangt een rail. Aan die rail hangt een bak waarin je de rozen kunt leggen en die je aan de rail voor je uit kunt duwen. Ik had dus vooral in het begin erg veel ruzie met die zware dingen;
Ik gaf de bak een te harde zwieper en hij schoot aan het eind van de rails door een van de ramen heen van de kas

of tijdens het verhangen van zo'n bak bleek hij toch iets te zwaar voor mij en kwam de complete bak naar beneden, zo op de dure rozen terecht

Er was daar ook een koelcel, en die kon niet van binnenuit open. Wanneer je de koelcel inging moest je dus wel oppassen dat je de deur op een kiertje liet. Dat ging ook nog weleens mis en dan was het hopen dat een collega toevallig langs liep en je hoorde roepen

Er ging ook veel goed hoor, gelukkig was het niet altijd zo'n drama

en ja uh, Bokt is dan niet echt een werkvloer, maar ook hier gaat het weleens mis

Zo zitten Sammie en ik elkaar regelmatig dwars door precies op hetzelfde moment een bepaald nieuwsbericht te plaatsen

Zo, en nu ben ik benieuwd naar jullie bloopers/blunders op de werkvloer! Wie durft ze neer te zetten?