Mensen die een studie toegepaste psychologie volgen/gedaan?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mango_

Mensen die een studie toegepaste psychologie volgen/gedaan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-09 20:44

Aankomend jaar doe ik eindexamen en daarna dus als het goed is op naar een vervolgopleiding. nou heb ik een hele tijd gedacht; JA ik wil leraar op een basisschool worden maar op het moment twijfel ik er erg aan omdat ik eigenlijk meer richting de psychologie wil gaan. Vandaar dus mijn vraag of er hier mensen zijn die toegepaste psychologie gestudeerd hebben? Is de opleiding heel erg gericht op bepaalde dingen, of is het een brede studie? En voor de mensen die het al afgerond hebben of mensen die het al precies weten; wat ben je ermee gaan doen of wat wil je ermee gaan doen?

alvast bedankt :)!

InekeH87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 21:56

ik heb het propedeuse jaar van deze opleiding gedaan. Maar ben er na een half jaar mee gestopt dit had meer met de school te maken als met de opleiding. Ik had nog geen twee uur in de week les en tijdens de colleges werd er alleen maar uit het boek voorgelezen. De examens stelden echt niets voor zonder te leren haalde je daar negens voor. Ik vond het absoluut geen waar voor mijn geld (je betaalt toch 1600 euro collegeld per jaar). Daarom ben ik er mee gestopt. Daarna vwo gedaan en nu wo biologie.

(edit: typo)
Laatst bijgewerkt door InekeH87 op 01-08-09 22:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Mango_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-09 22:01

Serieus joh? dus het is eigenlijk gewoon een hele oppervlakkige studie? mag ik vragen op welke school je zat?

InekeH87

Re: Mensen die een studie toegepaste psychologie volgen/gedaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 22:04

saxion in enschede. Rampzalige school je was er echt niet meer dan een nummer.