Ik heb een vraag; Ik zit nu in Veghel (NB) school, op een ROC en volg de opleiding SPW4, ik ga nu naar het 4e en dus laatste jaar. Ik loop nu dus tot april stage, 5 dagen in de week en moet dan voor ca anderhalve maand naar school. Nu wil ik gaan verhuizen naar Noordwijk (ZH) en ik vroeg mij dus af of ik als ik dan in Leiden naar school ga de opleiding op hetzelfde punt kan hervatten als waar ik in Veghel ben of moet ik in een ander jaar instromen?
Denk dat het het makkelijkst is om daarvoor even met de opleiding te bellen. Ik volg dezelfde opleiding en moet volgendjaar 3,5 dag stage en 1 dag in de week naar school weer anders dus. Ze zouden daar even voor je kunnen kijken of het aansluit
maria_62
Geplaatst: 23-07-09 21:28
Het lijkt me heel slim om dat op die school na te vragen. Half augustus is de administratie vaak weer open!
Inderdaad even bellen met de school zelf. Het blijkt dat de scholen onderling nogal wat kunnen verschillen, dus dat je andere dingen moet doen / andere stof of dingen die je al een keer hebt gedaan