Zoals jullie misschien al eerder in een topic van mij hadden gelezen.. Heb ik na de vakantie EINDELIJK weer structuur in mijn leven.
Nu werk ik al een tijdje in de Thuiszorg, maar aangezien ik nu al 3 weken geen werk heb. En ALS ik dan werk heb is het zooo ontzettend weinig.
Soms kan ik nog wel bij ons in de zaak werken (een eethuis) maar dat is ook niet vaak omdat we daar gewoon vast personeel hebben.
Dus het komt erop neer dat ik meestal niet hoef te werken. Ik ben niet naar een baan opzoek gegaan omdat ik in Augustus vakantie heb.
Maar nou zit het dus zo, na de vakantie ga ik sinds 3 jaar weer studeren!! En het was waarschijnlijk al bijna zeker dat ik bij ons in de zaak kon gaan werken in het weekend omdat er dan iemand wegging na de vakantie. Maar nou kreeg ik laatst van mijn tante te horen dat ze bij de nieuwe Bruna bij ons in het dorp ook weekendhulp zoeken, en aangezien me dat wel heel leuk lijkt ga ik daar solliciteren!!
Morgen om 11u heb ik sollicitatiegesprek, dus ik ben benieuwd.
Als ik daar word aangenomen betekent het wel dat ik bijna geen vrije tijd meer heb. En aangezien ik tot nu in het weekend altijd wel iets ga doen tot vaak nogal laat... zal dat wel even wennen zijn.
Ook ga ik regelmatig naar hardcorefeesten die regelmatig zaterdags overdags zijn. Dus ik ben benieuwd of ik daar dan wel vrij voor kan krijgen aangezien ik daar wel naar toe wil blijven gaan
Maar dat zien we dan wel weer... ik ga morgen eerst maar eens op sollicitatiegesprek.
Als ik niet word aangenomen ga ik dus bij ons in het eethuis werken, daar zou ik wel sneller vrij kunnen krijgen en daar hoef ik ook niet zaterdags de hele dag te werken, maar de halve dag.
Maargoed, dit betekent dus allemaal dat mijn leven na de zomervakantie héél anders word.. Véél drukker!!
School en werken, (ik ben benieuwd of ik het aankan maar waarsch gaat dat wel lukken). Aangezien ik nu al 3 jaar niet naar school ben geweest zal school sowieso ook wel even heel zwaar worden.
Ik ben wel heel erg blij dat ik eindelijk weer structuur krijg ik mijn leven.. Aangezien ik ook samenwoon met mijn vriend vind ik het ook wel fijn dat ik hem dan eindelijk eens meer geld kan geven voor het huis. Dat ik eindelijk een fatsoenlijk bedrag mee kan betalen!
Dat is al een hele opluchting. Ik ben nu dus wel benieuwd wie ook zo'n hele verandering gaat krijgen? Of wie juist niet..
Nog even lekker genieten van de zomervakantie en dan moet ik er hard tegenaan!
Jullie? Groetjes Milou
Eerst heb ik in augustus nog herkansingen en daar hangt het nog vanaf of ik met het laatste jaar kan beginnen, maar daar gaan we ons best voor doen