Ik vind het heel jammer maar ben toch wel blij dat ik het heb gedaan. Ik heb vandaag tegen mijn baas verteld dat ik graag wil gaan stoppen
. Ik heb nu anderhalf (in december 2) jaar lang bij een hele leuke en gezellige stal gewerkt. Ik heb er ontzettend veel geleerd en het enorm naar mn zin gehad, maar toch was ik er klaar mee. Ik wil gewoon graag iets anders. Ik heb er heel lang over na gedacht en het vandaag eindelijk durven vertellen tegen mijn baas. Hij vond het volgens mij wel jammer, maar hij kon het ook heel goed begrijpen. Het is ook niet zo dat ik nu meteen vanaf vandaag niet meer kom. Mijn baas heeft me ook nog gevraagt om in de zomervakantie als de doordeweekse hulp op vakantie is alsnog te komen helpen. Nou weet ik zelf nog niet wanneer ik weg ga en kon ik hem dus niks beloven. Daarom heb ik met hem afgesproken dat als hij echt met de handen in het haar zit hij me gewoon mag bellen en als ik tijd heb ben ik uiteraard niet te beroerd om een ochtendje te helpen
Verder blijf ik natuurlijk ook nog gewoon tot hij een vervanger voor me heeft. Maar het voelt toch wel heel fijn om dat er uit te hebben. Nu ga ik zelf ook langzaam op zoek naar een ander baantje (ik wou het hem toch eerst vertellen, wel zo netjes!).Wou het even kwijt