Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Daantje1981 schreef:Staat dat niet op de brief aangegeven? Op de website van de school?
Eigenlijk denk ik dat bindend echt bindend is en dat je daargeen bezwaar tegen kunt maken.
Uppojono schreef:Ow balen voor je zeg.. Echt niet leuk.. Vind dat zo stom op het HBO, je moet toch zelf weten of je nog meer tijd.geld in je studie wilt steken. Hoop dat je je gelijk krijgt.. Sterkte ermee..

Dit is geen verwijt verder hoor, maar ik vind dat je SLB docent je hier ook op had moeten wijzen (ik doe dat tenminste wel altijd bij mijn studenten, dat als er iets is wat ze belemmert ze dat moeten melden, voorkomen is beter dan genezen).
Globetje schreef:Ik wil het hele verhaal liever niet hier neerzetten maar wel via PB versturen. Het is niet een situatie die ik van te voren had moeten aangeven (zoals ziekte o.i.d.) Ik heb 38 punten en volgens de regels moet je er 40 hebben om het 1e jaar te halen.
Mijn SLP (zelfde als SLB docent) heeft mij die mail gestuurd en dat is ook diegene die een vak gaf waardoor ik vind dat ik onterecht op dit aantal punten kom. Ik heb deze teruggemaild gelijk na dat ik het bericht had gelezen (2 uur na versturing) ik kreeg een automatisch bericht terug dat ze op vakantie is tot 17 augustus.
Ik ben zéker niet ongemotiveerd! Ik wil het heel graag alleen laten mijn cijfers (en dat is dan vooral voor de theorie vakken) niet zien.
Ik heb bij mijn decaan wel aangegeven dat ik het niet eens was met het team waar ik ingedeeld ben.
), maar dat zij dat wellicht zo zien...