Studie: immobiliën/ vastgoed sector

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kirrr

Studie: immobiliën/ vastgoed sector

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-09 12:49

Ik heb net mijn diploma secundaire onderwijs op zak en ben volop aan het nadenken over de toekomst. Nu zit het idee van immobiliën al een hele tijd in mijn hoofd. Het is nog maar een idee, maar zou er graag wat meer informatie over krijgen, misschien dat sommigen het hier gevolgd hebben...
Heb al wel wat gegoogeld, maar echt veel wijzer ben ik nog niet geworden. Wat zijn nu de mogelijkheden, is het ook mogelijk in avondonderwijs of deeltijds onderwijs, of enkel via een dagschool ?
Heb trouwens de eerste 2 jaar van het secundaire, latijn gevolgd en ben dan overgeschakelt naar 4 jaar humane wetenschappen

Bedankt alvast
Misschien wel belangrijk om te vermelden dat ik in België woon, provincie Antwerpen

Kirrr

Re: Studie: immobiliën/ vastgoed sector

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-09 21:28

Niemand die hier iets over weet of een interessant site heeft.

Oreo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 21:30

Kun je niet gewoon bij een makelaar binenlopen voor je vragen? In NL kun je al lerend al wel beginnen geloof ik. Dan werk je al wel maar volg je de opleiding terwijl je wel alwerkt. In Belgie is dat misschien weer anders

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-09 21:32

Oreo schreef:
Kun je niet gewoon bij een makelaar binenlopen voor je vragen? In NL kun je al lerend al wel beginnen geloof ik. Dan werk je al wel maar volg je de opleiding terwijl je wel alwerkt. In Belgie is dat misschien weer anders

Ik weet niet of ze daar zo gesteld mee zijn, hebben het altijd zeer druk... Maar ik kan misschien wel eens rond mailen naar enkele kantooren, maar ik vrees ervoor dat ze voor zoiets tijd gaan maken...

Oreo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 08:26

Ja, misschien kun je beter bellen voor een afspraak met een van hun medewerkers. Juist als ze druk zijn is het toch goed als er versterking onderweg is? haha. Eventueel kun je ook een brief of mail sturen alleen weet ik dan niet of ze echt de moeite gaan nemen om je een antwoord te sturen. Bellen is vaak gelijk antwoord....