Ik snap er niet veel meer van en heb de zoekfunctie al gebruikt en op ib groep gezocht, maar ik kom er echt niet uit.
Ik ben dit afgestudeerd op MBO niveau. En komend jaar wil ik starten met een HBO opleiding. Nu heb ik net de einddatum van mijn opleiding aangepast bij digid... Maar hoe moet ik nu verder.
Moet ik niet ergens aangeven dat ik mijn diploma heb behaald? zodat de lening wordt omgezet in een gift?
En waar kan ik overbrugging en stufi aanvragen voor het komend jaar?
Daarbij kwam ik er even achter dat ik te laat ben
want ik lees in een brief van school dat je ov voor 7 juli ingeleverd moet zijn..(ja eigen schuld) kan ik nu het beste vandaag mijn ov inleveren en dan opnieuw aanvragen of mijn ov houden en hopen dat het goedkomt met mijn aanvraag voor komend jaar?Pfff sorry voor alle vragen, maar ik zit even in de knoop. Ik ben er al een tijdje mee bezig, maar moest eerst digid aanvragen en toen bleek weer dat ik met sms iets moest hebben, dus nu ben ik natuurlijk weer te laat
(ik weet dat het mijn eigen schuld is en dat ik het eerder had moeten regelen
)Wie o wie kan mij een beetje helpen
Ik weet dat je dan je ov mag houden, maar ik heb hier nog geen aanvraag voor gedaan en vandaag is de laatste dag dat ik hem in kan leveren. Dus het beste is denk ik om mijn ov vandaag in te leveren en dan opnieuw aan te vragen? En waar kan ik deze aanvraag precies doen? Want ik zat net in mijn digid maar daar kon ik het niet in vinden...