Ook mijn SLB-er mailde me: gefeliciteerd, je hebt hem gehaald, nog even wachten tot de cijfers op portaal staan en dan kon ik mijn getuigschrift ophalen, MAAR....Het mocht niet zo zijn! Ik krijg zojuist van een tentamen een nieuwe cijferlijst binnen waarop achter mijn studentennummer (die overigens ook nog eens bij de verkeerde klas staat
) een dikke vette onvoldoende staat te prijken!
Terwijl twee weken terug er nog een nette 6,9 stond is die nu vervangen door een 4,2 en geen hertentamen. De hertentamens zijn al geweest en tot vandaag dacht ik gewoon een nette voldoende voor dat tentamen te hebben, dus heb ik me niet ingeschreven en de her niet gemaakt. Er zijn nu geen mogelijkheden voor een her. De docenten willen er niet naar kijken omdat de lijst altijd klopt (buiten het feit dat ik onder de verkeerde klas ben ingedeeld
). Ik heb mijn VWO nooit afgerond met een diploma, dus ik was hiervan afhankelijk.Om er nog een schepje bovenop te doen ben ik al verhuisd na het "goede nieuws" dat ik mijn P had behaald. Maar nu ben ik niet meer toelaatbaar op de uni...
Ik vind dit echt een grove fout van de docenten en ben eigenlijk best boos nu. Wat moet ik hiermee?
SLB-er heb ik nog niet kunnen bereiken. 
goed idee 
maar die is geloof ik nu erg druk met van alles voor de afsltuiting v/h jaar.
heb een beetje faalangst en dit is wel zo'n situatie waar dat de overhand zou kunnen krijgen