Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
ook VWO Joosiien schreef:Bedankt voor jullie reacties.
Ik heb inderdaad VWO examen gedaan.
En snap niet dat je 2x op 1tiende punt kan zakken, BAH !
Maar omdat ik altijd goede cijfers gehaald heb en met 0 onvoldoendes het examen ben ingegaan ga ik NIET nog een jaar overdoen.
Ik wil verder en ik kan ook verder. Frans en duits heb ik namelijk ook niet nodig voor de studie die ik wilde gaan doen (pedagogische wetenschappen/pedagogiek)
Ik heb inderdaad wat over VAVO gehoord, maar ik heb ook gehoord dat je dan GEEN studiefinanciering en GEEN ov krijgt vergoed...
Heeft iemand ervaring met de VAVO en een opleiding ernaast? Ik wil het liefst niet daarnaast werken maar gewoon verder gaan.
Is het ook zo als ik bij het HBO een propodeuse haal dat ik dan kan instromen bij de UNI ?
Joosiien schreef:Oke dus dat zou een duur grapje gaan worden?
Ik kan eigenlijk geen klacht meer indienen, want de school heeft alles volgens de ''regels'' gedaan.
Maar ik had liever dat ze er nog een keer extra voor gingen zitten als ze zijn dat ik voor de 2e keer een 4,3 haal ipv een 4,4 haal. Denk dat er nu ook niks meer aan verandert kan worden?
Froukjee schreef:Joosiien schreef:Oke dus dat zou een duur grapje gaan worden?
Ik kan eigenlijk geen klacht meer indienen, want de school heeft alles volgens de ''regels'' gedaan.
Maar ik had liever dat ze er nog een keer extra voor gingen zitten als ze zijn dat ik voor de 2e keer een 4,3 haal ipv een 4,4 haal. Denk dat er nu ook niks meer aan verandert kan worden?
Dat kan denk ik niet nee. Als het alleen aan jou school had gelegen hadden ze er misschien best een tiende punt bij willen doen, maar je toetsen gaan ook naar een 2e persoon die het nakijkt, juist om zulke dingen tegen te gaan. Ik denk dat er helaas niks aan te doen, maar je kunt altijd een gesprek aanvragen bij iemand op school.
Hopelijk is er een zomercursus oid.. zodat ik duits alsnog kan halenCitaat:Kan je deze zomer dat ene vak niet halen? Dat heb ik ook wel eens gehoord... via de Loi of iets anders ofzo..
Joosiien schreef:Ik heb na de uni gebeld waar ik me voor had ingeschreven.
Je kan daar géén VAVO doen en alvast met je studie beginnen, want je moet voor september je diploma hebben wil je aan die studie beginnen.
Misschien wel op HBO niveau, maar mijn vader belt nu mijn mijn DECAAN.
Bluh wat is dit stomHopelijk is er een zomercursus oid.. zodat ik duits alsnog kan halen
Citaat:Kan je deze zomer dat ene vak niet halen? Dat heb ik ook wel eens gehoord... via de Loi of iets anders ofzo..
Weet iemand dit?