Ik kreeg vanochtend een mailtje van ze dat je geld kan krijgen door mailtjes te openen/lezen.
Citaat:Beste ...,
Punt.nl stuurt wel eens ongerichte reclamemails.
Deze mails zijn ongericht en in principe storend.
Net als deze![]()
Zo verdienen we een stukje van de kosten terug.
Al jaren denk ik dat dit beter kan voor de verzender en vooral leuker voor de ontvanger.
Nu is er: Attention Trader. (beta)
Wil iemand die jou niet kent je bereiken.
Dan moeten ze aan jou betalen!
Jij geeft dus aan wat je wilt hebben voor een bericht en krijgt dit ook betaald.
Geef eerst precies aan wat je interessant vindt.
De verzender selecteert heel precies wie hij wil mailen en wat hij wil betalen.
Meld je nu aan en ontvang bij inschrijving 10 euro saldo. Klik hier
Henkjan ( punt . nl / mijndomein . nl )
Ik heb inmiddels al de FAQ en de voorwaarden gelezen, maar ik kan geen oplichterij herkennen. (voor geintresseerden voorwaarden--> http://attentiontrader.com/voorwaarden.php en FAQ --> http://attentiontrader.com/faq.php) Als ik hiermee (een klein beetje) kan verdienen zou het leuk zijn natuurlijk, je hoeft eigenlijk alleen de mails maar te openen en dan kan je wat je verdiend over laten maken naar je bankrekening (als je minstens 25 euro hebt).
Ook heb ik een mail gestuurd via het info-formulier van attention trader:
Citaat:Geachte heer/mevrouw,
met veel interesse heb ik uw website gelezen. Attention trader lijkt mij een leuk concept waar ik (op het eerste oog) graag aan wil deelnemen. Toch lijkt het mij niet dat je geld kan verdienen door simpelweg mailtjes te openen. Waar zit het welbekende addertje onder het gras?
Is het bijvoorbeeld verplicht om een bepaald aantal betaalde mails te versturen per jaar/maand/week?
Is het mogelijk om enkel betaald mails te ontvangen en geen betaalde mails te versturen? Ik heb geen bedrijf en spullen die ik over heb gaan naar vrienden of de kringloop, ik zie mijzelf dus nog geen mails versturen via attention trader.
graag uw reactie,
vriendelijke groet,
...
Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik kan namelijk bijna niet geloven dat dit gewoon werkt, maar na de voorwaarden en faq te lezen kan ik niet ontdekken waar ze me in de maling nemen.