Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Het werkte bij mij altijd super! Geloof dat het wel hetzelfde als wrts is. En anders zit er niets anders op dan jezelf en je boek op te sluiten in je kamer!
oohooh ik ben zo'n kluns 
vinurr schreef:@ LizMD dankje voor de tip, ik ben ook al hard bezig met wrts.. maar het probleem met mij dat ik, als ik eindelijk een woordje weet, en hij komt 20 woordjes later weer.. dan ben ik hm vergeten, en haal ik dingen door elkaaroohooh ik ben zo'n kluns
bedankt voor jullie reacties!
vinurr schreef:@ Goof, leuk idee, maar het zijn zo'n 1000 woordjes.![]()
@ LizMD dankje voor de tip, ik ben ook al hard bezig met wrts.. maar het probleem met mij dat ik, als ik eindelijk een woordje weet, en hij komt 20 woordjes later weer.. dan ben ik hm vergeten, en haal ik dingen door elkaaroohooh ik ben zo'n kluns
bedankt voor jullie reacties!

Succes! Ik ben wel goed in woordjes leren, maar wat ik deed is de woorden in blokken van bijvoorbeeld 20 verdelen, en pas doorgaan met het volgende blok als je het voorgaande blok helemaal kent. Iemand je laten overhoren helpt ook altijd wel vind ik. 1234 schreef:Ik doe het ook altijd per deel. Ik weet niet hoe het bij jullie verdeeld is, maar bij ons had je lessen van 30 woordjes ongeveer, dan voer je ze per 30 in en dan overhoor je die lijst tot je alle woordjes weet, dan ga je naar de volgende, en doe je hetzelfde, daarna nog 1 les erbij doen en als je die kent de vorige 2 nog even herhalen en kijken of je ze nog weet.
Als je het zo herhaalt blijft het beter hangen.
Hoewel 1000 woordjes wel erg veel is inderdaad
Ik ben zelf ook altijd de woordjes de dag na de toets alweer vergeten zowat, maar voor de toets zelf lukt het me om ze allemaal te onthouden xD (hoewel dat 100 woordjes zijn, en jij er natuurlijk 10 x zoveel moet weten xD)
Zit ook in 4 havo, maar hebben hier nog geen schoolexamens voor Engels gelukkig... hoogstens wat leesteksten en woordjes SO's voor cijfer

maar verder niets 
Blij ook, want ben echt mega slecht in Engels
nog nooit voldoende voor leestekst gehaald enzo
LizMD schreef:Ja, echt super programma!! Leer ik ook altijd mee, gaat echt geweldig!http://www.teach2000.nl Onwijse aanrader! Kan je ondertussen ook nog blijven bokkenHet werkte bij mij altijd super! Geloof dat het wel hetzelfde als wrts is. En anders zit er niets anders op dan jezelf en je boek op te sluiten in je kamer!
)

Goof schreef:Kaartjes maken, op de voorkant het Engelse woord schrijven, op de achterkant het Nederlandse woord. En dan gewoon oefenen.
Of maak losse kaartjes waarop je de Engelse en Nederlandse woorden zet en maak er een memoryspel van voor jezelf. Gooi ze allemaal op tafel en zoek de vertalingen bij de Engelse woorden die je ziet liggen.

_Yasmine_ schreef:ik raad inderdaad teach2000, je moet alleen eerst alles invoeren maar daarna ken je het wel super![]()
hij geeft ook een cijfer, zo weet je of je vooruit gaat
je kan dan ook op verschillende manieren leren, dat is allemaal in te stellen
moet je alleen wel checken op eventuele fouten ,maar meestal klopt het wel
Goof schreef:Kaartjes maken, op de voorkant het Engelse woord schrijven, op de achterkant het Nederlandse woord. En dan gewoon oefenen.
Of maak losse kaartjes waarop je de Engelse en Nederlandse woorden zet en maak er een memoryspel van voor jezelf. Gooi ze allemaal op tafel en zoek de vertalingen bij de Engelse woorden die je ziet liggen.