Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
celano schreef:ikdoemaarwat schreef:geen hbo,maar mbo diploma...maar voor minder dan 11,00 p.u. kom ik mijn bed niet uit
Maar waar leef jij dan van mocht je dat niet kunnen verdienen?

Heb geen HBO gedaan, maar ik begin volgend jaar aan een universitaire opleiding, echt veel te kiezen heb ik niet voor mijn uurloon.
celano schreef:Alles beter dan op kosten van een ander (uitkering) leven! Ik vind het nogal een arrogante vraag.

) ben ik depressief geraakt waardoor ik nu helemaal niet meer kan werken of naar school kan gaan. Waar ik mijn bed voor uit kom? Geld kan me écht niet meer interesseren, geef mij maar een lief huisdier of huisgenoot waarvoor je uit je bed kunt komen
Maar, voor degenen die het wel noemen; wellicht handig om je leeftijd / indicatie opleiding / ervaring mee te geven voor een beeld te vormen 
Lady_M schreef:Ik kom voor een leuke werkdag mijn bed uit

ikdoemaarwat schreef:geen hbo,maar mbo diploma...maar voor minder dan 11,00 p.u. kom ik mijn bed niet uit
celano schreef:Maar waar leef jij dan van mocht je dat niet kunnen verdienen?
ikdoemaarwat schreef:ik ben bereid om te werken maar wil daar wel goed voor betaald krijgen
En verder heb ik op het moment even geen bijbaan, maar dan verdien ik liever het minimumloon als dat ik een baantje doe wat ik niet leuk vind. Ben om die reden ook met mijn vorige baan gestopt

)

opisop_shop schreef:celano schreef:Alles beter dan op kosten van een ander (uitkering) leven! Ik vind het nogal een arrogante vraag.
en ik vind dit nogal vooroordelend
Je kunt toch ook nog thuiswonen of een partner hebben met een goedbetaalde baan?
Ik kom voor minder dan 11euro ook echt mn huis niet uit hoor