15 jaar en bijbaan

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

StillAngel

15 jaar en bijbaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-09 18:31

Ik ben nu 15 jaar, maar ik kan maar geen leuk werk vinden. Ik weet dat er hier al (een heel oud!) topic van is, maar ik stel wel eisen aan mijn werk. Ik wil geen 'nutteloos' werk doen, maar ik wil echt dat ik een doel bereik of mensen/dieren help. In een supermarkt vind ik dus bv. niks. Vele onderschatten mij vanwege mijn leeftijd, maar ik kan al vloeiend engels spreken en schrijven en ik neem ook verantwoordelijkheid. Heeft iemand nog een idee wat dan leuk is als bijbaan? ;)

SSDesign

Re: 15 jaar en bijbaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 18:36

Misschien wat laat, maar ik ben ook 15 en werk dit jaar bij het boekenfonds hier op school. :) Dus boeken innemen, plakken, sorteren enz. enz.

Suuzert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 18:38

Callcenter werk? Als je aan kunt tonen dat je leuk nederlands kunt praten willen ze je best hebben..

saskiamax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 18:39

ik ben (vandaag) nog 15 :D en ik werk sinds februari bij bruna. leuk werk :P ik ben gewoon heel het winkelcentrum langs gegaan met mijn cv en bij elke winkel die mij leuk leek gevraagt of ze nog mensen zochten... met resultaat dus :D (hoefde niet een een sollicitatie gesprek te houden :Y) )

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 18:42

Je zou eventueel ook bij een bejaardentehuis/verzorgingstehuis kunnen vragen of ze nog mensen zoeken? Mijn nicht werkt daar ook en die doet de afwas daar, brengt koffie/thee rond enz.

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-09 18:44

een vriendin van mij zegt dat bejaardentehuis vrijwillig is? Maar callcenter hebben ze hier niet en de bruna ook niet :(

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 18:46

StillAngel schreef:
een vriendin van mij zegt dat bejaardentehuis vrijwillig is? Maar callcenter hebben ze hier niet en de bruna ook niet :(

Weet niet of je er overal betaalt voor krijgt, maar mijn nicht krijgt behoorlijk wat hiervoor. Zij is overigens wel 16, maar doet dit al een tijd.