Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Wel een niveau lager gegaan maar dit jaar met dikke cijfers geslaagd. 
normaal komt dat mooie laatste jaar nooit meer terug, en jij hebt hem lekker 2x!
Iepke schreef:Zoiets bedoel ik dus!Wat balen!
Ik ben ook gezakt, en ben ook gelijk gaan nadenken over 'wat nu?'
Ik zelf heb gekozen voor een deeltijdopleiding, ik moest 3 vakken overnieuw doen. Dus ik hoefde geen hele dagen naar school om alle examenvakken over te doen, maar alleen die 3 die ik niet gehaald had. Had maar 2 of 3 dagen school en weinig uren. Daarnaast heb ik de Orun-opleiding gedaan en ben ik erbij gaan werken! Zo doe je ervaring op, verdien je nog wat en slaag je makkelijker met minder vakken. En het was wel fijn om tussen de 'lotgenoten' te zitten
Sterkte in ieder geval!
Lilian__ schreef:Waarom ga je geen her doen? Dat kan je toch ook altijd proberen, mischien slaag je dan wel.
Je mag maar voor 1 vak een her doen, dus als je voor teveel vakken onvoldoende staat red je het alsnog niet.
Ik ben ook ooit blijven zitten, en zelfs van 5vwo naar 5havo gegaan, en het was het beste wat ik ooit heb gedaan
Een tussenjaartje is echt niet zo erg
Tijd zat nog om aan een vervolgopleiding te beginnen. Iepke schreef:Wat balen!
Ik zelf heb gekozen voor een deeltijdopleiding, ik moest 3 vakken overnieuw doen. Dus ik hoefde geen hele dagen naar school om alle examenvakken over te doen, maar alleen die 3 die ik niet gehaald had. Had maar 2 of 3 dagen school en weinig uren. Daarnaast heb ik de Orun-opleiding gedaan en ben ik erbij gaan werken! Zo doe je ervaring op, verdien je nog wat en slaag je makkelijker met minder vakken. En het was wel fijn om tussen de 'lotgenoten' te zitten
Sterkte in ieder geval!
suze_ schreef:ik ben nooit gezakt.. maar steek je toch en hart onder de riem
balen stinkmodder rot etc...
maar goed, tis gebeurd.
het is maar één jaar. meer niet.
ik heb meer jaren op banen doorgebracht waarvan ik dacht.. wat doe ik hier?? er zijn mensen die jaaaaren doorbrengen met wat doe ik hier?
je bent nog jong. je hebt alle tijd. één jaar.. wat is dat op een mensenleven? doe volgend jaar extra je best, geniet van dat laatste jaar wederom en dan voor echtnormaal komt dat mooie laatste jaar nooit meer terug, en jij hebt hem lekker 2x!
verootjoo schreef:Lilian__ schreef:Waarom ga je geen her doen? Dat kan je toch ook altijd proberen, mischien slaag je dan wel.
Je kunt het niet altijd redden met een herJe mag maar voor 1 vak een her doen, dus als je voor teveel vakken onvoldoende staat red je het alsnog niet.
Balen zeg... Zag je het niet aankomen? Het is gelukkig niet het eind van de wereldIk ben ook ooit blijven zitten, en zelfs van 5vwo naar 5havo gegaan, en het was het beste wat ik ooit heb gedaan
Een tussenjaartje is echt niet zo erg
Tijd zat nog om aan een vervolgopleiding te beginnen.

Iepke schreef:Wat balen!
Sterkte in ieder geval!
.