Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
haha
Suuzert schreef:Nikita ik neem aan dat jij niet werkt met het minimumloon dan? Wat voor bedrijf werk je? Dat speelt ook mee.
TS..Ik denk persoonlijk dat het je niet gaat lukken. Het minimumloon verhoogt inderdaad om de zoveel tijd, namelijk om het jaar als je ouder wordt en om de zoveel jaar wordt het een stukje hoger, maar 2009 is al hoger dan 2008. Verder is niet geschoten altijd mis, je kunt het natuurlijk altijd vragen. Ik vertel je alleen wat ik ervan denk, ik kan het mis hebben.
Suuzert schreef:Nikita ik neem aan dat jij niet werkt met het minimumloon dan? Wat voor bedrijf werk je? Dat speelt ook mee.
TS..Ik denk persoonlijk dat het je niet gaat lukken. Het minimumloon verhoogt inderdaad om de zoveel tijd, namelijk om het jaar als je ouder wordt en om de zoveel jaar wordt het een stukje hoger, maar 2009 is al hoger dan 2008. Verder is niet geschoten altijd mis, je kunt het natuurlijk altijd vragen. Ik vertel je alleen wat ik ervan denk, ik kan het mis hebben.

abeltje_xx schreef:ik vind niet dat ik bijzonder goed mn best doe, maar ik ben helemaal ingewerkt en kan zelfstandig werken. ik vind dat ik nu op het niveau ben van mn mede-medewerkers
natuurlijk vraag ik nog wel eens hulp, maar dat doetiedereen wel eens en ik heb nou eenmaal seniormedewerkers die meer regelen en weten.
ik vind niet dat ik uitzonderlijk bezig ben ofzo
breezy302 schreef:Dat is idd de enige manier, ik zou het niet durven vragen. Ik heb vandaag mijn baas op moeten bellen om te vragen voor een vast contract! Nou ik vond het zo eng, moest bijna overgeven! Gelukkig zei hij Ja, we hebben een plaatst en het lijkt me niet meer dan logisch om jou dat contract te geven. Je hoort het volgende week..
abeltje_xx schreef:hoe doe ik het dan, moet ik dan een bespreking belggen bij mn baas of zeg je zoiets terloops in een besprek. hoe pak je zoiets aan
Suuzert schreef:abeltje_xx schreef:hoe doe ik het dan, moet ik dan een bespreking belggen bij mn baas of zeg je zoiets terloops in een besprek. hoe pak je zoiets aan
Als ik jou was zou ik gewoon vragen of het redelijk is om opslag te vragen. Zo zou ik dat ook liever zien als ze bij mij aan zouden komen. Komt netter en wat meer op een vragende wijze aan dan een eisende toon. Als ze zeggen dat hun daar niet aan doen heb je in principe ook je antwoord, en je hebt geen slecht puntje achter je naam omdat je erom hebt ''gezeurt''. Daarbij denk ik dat jij het beste aanvoelt hoe je het kan brengen, als je daar een hechte band hebt met je werkgever.