Stage plaatsen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

natural_

Stage plaatsen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-09 13:08

Aangezien ik nog niet precies weet wat voor stage bedrijf ik zoek vroeg ik me af of er hier mensen zijn die over hun stage plek kunnen vertellen of nog een goede weten!

Ik doe een paardenhouderij opleiding niveau 4 en ben nu bijna klaar met mijn 2de leerjaar, volgend jaar zoek ik dus 2 stage plaatsen van 2 en halve maand ieder voor in leerjaar 3!

Het eerste jaar heb ik stage gelopen op een pensionstal in Weesp die ook wat Andalusiers voor de verkoop toen hadden. Het tweede leerjaar heb ik een blok op een harddraverij in Soest stage gelopen, ook erg leuk, maar toch niet echt iets voor mij (misschien omdat ik alleen het deel leerde van op de kar zitten, wat niet eens echt echt geleerd werd) en het tweede blok heb ik in Wapserveen stage gelopen op een fokkerij. Voornamelijk werden er Tinkers gefokt, maar ook Iraanse Arabieren en KWPN'ers!

Ik wil het liefst het eerste stage blok, dat is in het tweede blok van school iets hier in de buurt hebben! Dit i.v.m. het doen van mijn orun cursus. Daarnaast moet het wel een bedrijf zijn waar je echt veel leert (ook qua rijden), waar je een evenement kan organiseren, waar gefokt wordt en waar goede begeleiding is. Ik vind een dressuurstal leuk, maar het is wel de bedoeling dat je niet alleen aan het opzadelen, vegen en uitmesten bent, springstal is leuk, mits je ook leskrijgt in het springen, enz enz

Voor het tweede stage blok, 4de blok van school (einde van volgend schooljaar) zoek ik ook een stage plek. Dit keer mag het door het hele land zijn, of in het buitenland mits je eigen paard mee kan en je intern kan en dan gewoon gratis stalling + kosten en inwoning in ruil voor het werken!

Ik ben benieuwd of er nog mensen met goede ideeen zijn, ik hoor het graag!

Prrrr

Re: Stage plaatsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 15:13