Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
_meissie_ schreef:Hoi Blingh,
Wat goed dat je aan een nieuwe opleiding gaat beginnen. Mijn huidig contract loopt ook af en ik denk er ook sterk over na om een andere opleiding te gaan volgen. De banen die er op dit moment aangeboden worden zijn ook niet veel soeps. Zelf zat ik ook aan apothekersassistent te denken. Bij welke onderwijsinstelling ga je de opleiding volgen? De meeste opleidingen duren toch 3 jaar?
elady schreef:Ik heb 1,5 jaar HBO Voeding & Diëtetiek gedaan, moest helaas afhaken omdat ik mijn P niet zou gaan halen.
Heb nu 1,5 jaar gewerkt en begin per 1 september met Communicatie en Marketing (het leukste wat ik op mijn werk heb gedaan en wil doorzetten).
Succes allemaal hier!

AniekR schreef:Lastig Nann! Ik heb idd ook al maanden lopen twijfelen tussen een aantal studies.
En gister dus definitief de knoop door gehakt. Maar het is moeilijk om te kiezen hoor. Zeker als je al iets gedaan hebt wat het achteraf niet was
En ach je hebt nog alle kansen! Maar ik wordt straks 22, had wel zoiets, als ik het nu niet doe komt het er nooit van...
Ik riep ook al jaren; ach ik ben nog jong

opisop_shop schreef:Ik zou ook wel weer een studie willen volgen van bv 2 jaar maar zou niet weten wat. Heb pabo gedaan maar doe er niet echt iets mee. Ben ook 20uur per week aan het werk, dat moet ik er wel naast kunnen blijven doen. Iemand een leuke suggestie?