stage gezocht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

guppekop

stage gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-09 08:16

Hallo,
Ik zoek een BPV-bedrijf voor 2 september tot en met 7 november. (er zit wel een week herfstvakantie in, maar die zou ik kunnen verplaatsen naar de laatste week).

Ik zit op Paardenhouderij&Management op het Groenhorst College in Barneveld en ik ga daarnaast Paard&Sport doen.

Het liefste zou ik dan ook 2 paarden die ik rijd mee kunnen nemen naar mijn stage.
Ik woon zelf in Amersfoort-vathorst.

Nu zitten er, als ik de Paard & Sport opleiding wil gaan doen, wel eisen aan het BPV-Bedrijf, die niet verplicht zijn maar wel geadviseerd en die ik wel graag zo veel mogelijk zou willen aanhouden.
Stukje uit mijn brief voor de aanmelding van de Paard&Sport opleiding:
"Het is van belang dat je op je stage veel kunt leren wat betreft het rijden, lesgeven en de omgang met klanten. het BPV-Bedrijf moet daarom wel aan een aantal voorwaarden voldoen om jou een optimale stage te kunnen bieden. voorop staat dat je op zowel sporttechnisch gebied, als op instructie de mogelijkheid hebt om te oefenen. Ook zou de leerling eventueel de mogelijkheid moeten hebben zich breder te orienteren voor een andere discipline. En de leerling zou de mogelijkheid hebben om te assisteren op wedstrijden of paarden uit kunnen brengen op wedstrijden, dit mogen ook de paarden van de leerling zelf zijn."

Nu heb ik 1 paard, een dressuur paard (met artrose), en ben ik aan het sparen voor een All-Round paard waarmee ik ook kan springen. Ik zou namelijk dolgraag niveau 4 willen doen, dan moet ik alleen wel in juni 2010: L2 dressuur met 10 winstpunten en L springen met 5 winstpunten moeten hebben behaald voordat ik aan mijn paard en sport opleiding begin. En aan het einde van de opleiding M2 dressuur en M springen hebben berreikt.

En natuurlijk snap ik wel dat de stalwerkzaamheden dagelijks gedaan moeten worden, en daar loop ik niet voor weg.

Groetjes,
Evy Ruijs

Mayflower_

Re: stage gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 08:22

gamblerlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 08:27

Hey Evy,

heb je ook al op het bord gekeken in de gang van de paardenhouderij docenten? Hier willen nog wel eens adevertenties hangen van bedrijven die stagiaires zoeken.

Verder is het handig als je er zelf over nadenkt wat je precies wilt. Wil je een dressuur stal, spring stal, manege enz... Als je dat weet kun je ook gerichter zoeken. Ik weet zelf nog wel een erg leuk adres in Elburg, weet alleen niet of dat te ver weg is voor je. Ik heb er ooit stage gelopen en echt een super tijd gehad, je leert er veel. (ik zat er trouwens intern).

Verder zou je Brigitte kunnen vragen voor iets meer in de buurt, die komt uit barneveld en kent de omgeving daar beter dan ik.

Succes ermee! En mocht je vragen hebben, pben kan altijd!

Groetjes Wendy

(ps, heb jou lesgegeven op het ghcb ;))

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 10:07