Ervaringen Joho.nl

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Olga88

Ervaringen Joho.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-09 19:23

Hallo,
Omdat ik in september stage wil gaan lopen in het buitenland ben ik druk op zoek. Nu heb ik me ingeschreven bij joho.nl en krijg ik binnenkort hun info pakket binnen. Nu vroeg ik me dus af of er mensen zijn die ervaring hebben met Joho? Zo ja, wat hebben zij voor jouw kunnen betekenen? Wat kan ik verwachten van dat pakket dat ik binnenkort binnen krijg?
Alvast bedankt :).

Tanya

Re: Ervaringen Joho.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 07:37

Zelf geen ervaring mee, maar ze zitten hier in Leiden waar ik studeer.. Weet wel dat het echt een goede betrouwbare organisatie is :) Ze hebben een hele grote winkel met echt alle informatie die je nodig hebt.. Veel studenten die naar het buitenland willen regelen het hier via de Joho :)

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 07:40

ik heb het gewoon via school gedaan doen ze dat bij jou niet?
ik heb 5 maand op aruba gezeten zij hebben aantal bedrijven waar je heen kunt waar ze contacten mee hebben en moest zelf sollicitatiebrieg schrijven en gesprek over de telefoon met hun hebben
zelf huisvestiging vinden (school had een aantal opties appartementencomplexen)

Olga88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-09 10:06

Bedankt Tanya voor de info. Fijn om te horen dat het een betrouwbare organisatie is :).
En _Daniella, helaas doet mijn school daar niets aan. Ik moet het dus allemaal zelf uitzoeken..

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 20:50

Ik heb me er ook bij ingeschreven, maar uiteindelijk zat er toch niks tussen waar wij voor stonden ingeschreven maar wel een goede service :)

juniper

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 21:51

Suc6 met dat infopakket, verdrink niet in alle informatie! Ze kunnen dan professioneel zijn, maar hun infopakket is een enorme onoverzichtelijke zooi.
Als je eenmaal door de enorme berg info heenbent, zitten er wel leuke dingen tussen trouwens.

Olga88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-09 14:43

Nou, het infopakket is niet minder rommelig dan de site. Sjee..
Maar staan idd wel nuttige dingen tussen!