Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

), naar open dag geweest van de opleiding die daar uit kwam en nu ga k dat komend jaar ook studeren ook 
Ben er speciaal voor verhuisd van Rotterdam naar Leeuwarden toe dus hoop dat t zo leuk wordt als k me voorstel.
.
Moet er wel eerlijk bij zeggen, ze zijn niet goedkoop.

.
Maar goed, misschien dat het bij jou anders zit. 

Heb je wel kunnen praten met mensen die deze studie al doen of gedaan hebben? Die kunnen je meestal ook wel een goed beeld er van geven. 
)
Maar wij kenden t bureau eigenlijk al omdat mn broertje daar een dislectietest had gedaan dus vandaar.
Ik vond ook alles leuk en wist daarom inderdaad juist niet wat k moest kiezen en je kan niet elk jaar wat anders proberen

Helaas ben je dan wel lang bezig 
.
En k heb er meteen ook bij gezegd dat t aardig wat geld kost dus k heb Manon ook niets verteld wat niet waar is
WillemYntJee schreef:Was t maar waar dat t maar 60 euro was..Geloof dat wij in totaal wel rond de 700 euro hebben betaald, was dan niet via school maar kan me niet voorstellen dat je zo veel korting zou krijgenEn k heb er meteen ook bij gezegd dat t aardig wat geld kost dus k heb Manon ook niets verteld wat niet waar is

voor die prijs hoef ik het niet eens thuis te vragen.