Weet iemand wat ik moet doen? Als alle bazen zo zijn, heb ik absoluut geen zin meer in de toekomst
of wat ik nu moet terugmailen.. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
of wat ik nu moet terugmailen..
) bij mij is het geen moeite, mits ik het op tijd aangeef. Verder valt er altijd iets te regelen, maar als ik een keer op een andere dag kan werken, dan geef ik dat ook aan. soms moet je een beetje terug doen. en als jij nog niet begonnen bent heb je geen goede naam gemaakt. overigs mag je niet veel werken op je 14e. de 15e is al moeilijk. ben beniewd hoe dat eigenlijk zit?
op 2 mei savonds en 23 mei savonds .. 2 mei heb ik hem wel gewerkt, maar heb er toch wel wat van gezegt, 23 mei kon ik gewoon echt niet, en heb me poten toen ook stijf gehouden
heb nu wel voor elkaar gekregen dat ik sochtends mag werken tenminste ik moest eerst van 8 tot half 2, en toen vroegen hun of ik tot 5 wou, naja geen probleem, maar nou kan ik 13 juni savonds ook niet werken
dus dat gaan we ook maar weer even doorgeven
kijken of het in 1 keer goed gaat
Diablo schreef:Eens. Het is een VAKANTIEbaantje en jij wil meteen 4 weken vakantie.....
Nimue schreef:Diablo schreef:Eens. Het is een VAKANTIEbaantje en jij wil meteen 4 weken vakantie.....
Tsja, dan had hij haar niet aan moeten nemen. Ik neem aan dat hij toch wel zo slim is geweest om daar op gesprek naar te vragen... Als hij daar zulke grote problemen mee had, had hij verder moeten zoeken naar een andere werknemer. Beetje flauw om iemand wel aan te nemen, maar er dan later over te gaan zeuren.
Ik had ook regelmatig vakantiebaantjes voor een week of 3 toen ik zo oud was, ik vind het op je 14e heel normaal om ook een paar weken vrij te hebben. Je krijgt niet voor niks vakantie van school, veel scholieren zijn tegen die tijd behoorlijk moe en hebben echt wel wat tijd voor zichzelf nodig. Mijn werkgevers vonden dat ook geen punt, ik vertelde gewoon welke weken ik wilde komen werken en dan namen ze me wel aan of niet, en als ze me wel aannamen gingen ze er ook niet over zitten miepen.
Ik ben nog niet super handig met die gesprekken, maar heb het dus wel duidelijk aangegeven. Ik kan snappen dat hij mijn 'houding' niet goed vind als hij mij in het echt ziet werken maar dat heeft hij nog nooit gezien, dus vind niet dat hij er over kan oordelen. Ik denk dat ik het maar gewoon afzeg en extra kranten ga bezorgen dan.. Die doen nooit zo moeilijk

Anieke89 schreef:Mensen die voor vakantiewerk solliciteren en die dan 4 weken op vakantie gaan worden bij ons geen eens aangenomen, dus ik kan me voorstellen dat je baas dat niet zo leuk vindt
Ik dacht dat je tenminste 15 moest zijn, of ben ik nou in de war?