Turks leren

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hollando

Turks leren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-09 23:33

Ik heb geen idee waar ik dit neer zou moeten zetten, dus als het niet goed stat TEM maar :o

Ik zou graag wat turks willen leren, gewoon een paar simpele dingen.
Aangezien ik toch wel wat turkse vrienden heb en die ook wel turks praten soms lijkt het me makkelijk dat ik ook iets weet zodat ik toch wel iets mee kan krijgen van het gesprek.
Ik heb een fasinatie voor het land, ik vind het echt geweldig mooi.

Nu vraag ik me af of iemand een site weet waar je een paar dingen op kan leren.
het liefste gratis, maar een klein bedrag heb ik er wel voor over.
of dat er iemand hier turks spreekt en mij een lijstje met wat simpele dingen zou kunnen sturen.

Yessy

Re: Turks leren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 23:35

Is het niet mogelijk via school een cursus te volgen? Ik weet dat een meisje bij mij in de klas een jaar 1 of 2 uur per week indonesisch heeft gehad, en daar kreeg ze ook studie punten/uren voor :)

Hollando

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-09 23:39

Yessy schreef:
Is het niet mogelijk via school een cursus te volgen? Ik weet dat een meisje bij mij in de klas een jaar 1 of 2 uur per week indonesisch heeft gehad, en daar kreeg ze ook studie punten/uren voor :)

dat denk ik niet, aangezien eht niets met mijn opleiding heeft te maken (paardenhouderij, stop ik mee)
en vaankmend schooljaar verzorging.

er stat heel veel via google, maar ik zou toch graag 1 goede site willen hebben.

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 17:52

Een vriendin van mij heeft via marktplaats een complete cursus Turks (NTI) over kunnen nemen voor een zacht prijsje :) ben er nu ook net mee begonnen, echt een fijne methode. Maar tis best een lastig taaltje hoor :D
Dus misschien marktplaats afspeuren?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 23:36

Inderdaad even op MP kijken :j
Staan zat 2e hands talencursussen op. Zoek zelf wat anders, maar had even voor je gespiekt en Turks staat er ook een aantal keer op. ( o.a. voor 15 euro )

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 10:28

Ik heb wel iets voor je, maar dat is voornamelijk gramatica. Als je wilt moet je even je email sturen, stuur ik je de bestanden.

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 16:30

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 16:33

Je hebt ook van die boeken van Turks voor dummies enzo. Op die manier is mijn vader Spaans aan 't leren. :)

alyel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 16:35

ik ben half turks en ik spreek ook turks. ik heb ook taalkunde turks-engels-duits gevolgd :p en heb nog wel cursussen, maar ik denk dat het toch handig is hierin lessen te volgen. Als het enkel voor een paar woordjes is, kan je het beter gewoon aan je vrienden vragen...of op internet zoeken..