Bedankt weer voor jullie reacties.
De psycholoog had ik gebeld, maar helaas kon hij niets onderbouwen en vertelde mij dat ik defensief ben. Waarop ik hem zei dat ik het daar niet mee eens ben, dat ik absoluut zijn mening wilde horen en waar het op gebaseerd is omdat ik mijzelf er niet in kan herkennen.
Er is een afspraak gemaakt met een andere psycholoog die met mij het rapport door nam.
Ik ben daar geweest en waar ze het op baseren vond ik toch wel vreemd. Ze kijken niet naar de persoon voor zich, maar vergelijken alles met de overige kandidaten voor de functie.
Het is gebaseerd op de computertest en een gesprekje met de psycholoog.
De psycholoog vond dat ik teveel waarde zou hechten aan de regels van de functie en het bedrijf, waardoor contact met de mensen om je heen zouden 'verslonsen'.
In mijn ogen valt dat erg goed te combineren, zo kan je en de regels volgen en contact hebben met de mensen om je heen, zoals ik dat met kassawerk ervaren heb en hier nooit problemen in heb gehad.
Ook had ik voor een bepaalde test een hoge score en deze score zien ze vaker bij mensen die defensief zijn.
"Jammer inderdaad dat ze niet kijken naar de persoon voor zich" 
In de test werden er vragen gesteld zoals: Drink je vaak alcohol?, ga je vaak uit? Ga je vaak naar feestjes? Dit soort vragen.
Volgens de psycholoog vulde ik in wat zij wilde horen en zou ik defensief zijn.
Het feit dat ik echt nooit alcohol drink en bijna nooit uitga, dat maakte voor hun niets uit. Zij stelden: Iedereen van jouw leeftijd gaat uit en drinkt alcohol, waarom jij dan niet?
Ik vond de uitslag waar deze op gebaseerd was dus erg vreemd.
Vandaag heb ik met de man waarmee ik al een sollicitatiegesprek heb gehad, een gesprek gehad. Hij nam de uitslag door.. stond daar zelf ook van te kijken. Nam toen de uitslag door van een eerdere test.. En is toen direct gaan bellen.
Uiteindelijk ben ik toch nog doorgekomen, iets waar ik echt ontzettend blij mee ben en waar ik deze man ook dankbaar voor ben!