Toegepaste psychologie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mloes

Toegepaste psychologie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-09 09:23

Zijn er bokkers die de studie Toegepaste psychologie doen? En dan met name in Utrecht?
Ik ben in dec gestopt met mijn studie Gezondheidswetenschappen, omdat ik t echt niet meer leuk vond. Na lang zoeken kwam ik bij de studie TP. Dit lijkt me echt heel erg leuk, dus het plan is om in sept hiermee te beginnen. In Utrecht welteverstaan. Dus, bokkers, vertel mij. Hoe bevalt de opleiding? Hoe is de studiedruk? Ik kan m versneld doen (3jr), is dit ook te doen? Ik ga in Utrecht op kamers, wil daar een baantje zoeken, en ik neem mn paard mee. Dus van belang voor mij, is ook het aantal uur per week aan colleges.

Barst los!

Romyv

Re: Toegepaste psychologie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 13:50

Ik doe al 2 jaar de opleiding in Leiden..

Het is een hele leuke opleiding, maar merk wel om me heen dat veel studenten er op voorhand een heel verkeerd beeld van hebben!! Ik heb hiervoor MArketing en Communicatie gedaan, deze opleiding sluit er op veeel gronden super op aan.. Het richt zich op de gezonde geest/mens ipv op de zieke, dit betekent dat je veelal wordt ingezet in organisaties die mensen helpen bij de reintergratie of problemen hebben op hun werk!

Persoonlijk vind ik de opleiding te sociaal georrienteerd, mis de commerciele aspecten maar dat heeft puur met mij als persoon te maken. Wat ik je wel wil aanraden is om je goed in te lezen om te voorkomen dat je met een verkeerde insteek hieraan begint zoals ruim de helft van mijn studiegenoten dat heeft gedaan!

als je vragen hebt, moet je maar PB'n :D