Hebben jullie naast je baan nog ander werk?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suuzert

Hebben jullie naast je baan nog ander werk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-09 08:08

Ik vroeg me af wat de volwassen bokkers allemaal uitspoken. Werken jullie fulltime of parttime? En hebben jullie naast je baan nog ander werk of rooien jullie het wel?

Ik werk nu zelf fulltime in een callcenter. Ben daar ooit eens mee begonnen, beetje in blijven zitten. Toch mis ik het werken in een winkel wel weer, dus ben nu opzoek naar iets anders. Wil in principe gewoon fulltime gaan werken, maar het werken in een callcenter verdiend toch een stuk meer. Vroeg me af of er mensen waren die naast hun baan, nog iets anders betaald doen.

Romyv

Re: Hebben jullie naast je baan nog ander werk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 09:15

Ik werk parttime als sales manager naast mn voltijd studie.. Daarnaast fotografeer ik waar ik ook geld mee verdien..

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 08:48

Naast mijn part-time baan van 20 uur op contract, heb ik er nog een andere baan bij voor 10 uur op contract. Heb de afgelopen tijd alleen bij beide flink wat meer uren gehad en dat was niet echt leuk :(:) Ga nu weer netjes mijn contracturen werken en dat is net wat fijner vanwege de paarden (ookal doe ik daar nu tijdelijk ook minder mee vanwege mijn operatie...)

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 11:57

Ik heb een baan naast mijn andere baan, domweg omdat het financieel gezien nodig is.

Nicole85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 20:40

Ik heb naast mijn 38urige baan nog wat werk her en der.
Simpelweg omdat ik een luxe manier van leven heb :P

Hou wel van een hapje, drankje, mooie kleding en op stap gaan met en zonder paard.
Daarnaast vind ik een extra centje lekker om op spaarrekening te zetten of iets extra's te kopen voor in mijn huisje :)

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 17:14

Ik heb een 39 uren contract maar werk gemiddeld zo'n 43 uur in de week. Heb er hiernaast als ik eens een zaterdag vrij ben soms nog op de vereniging bardienst en verdien daar nog iets bij maar over het algemeen ist alleen mn fulltime baan.