Het verzorgen van je paard - NTI

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SunnyBL

Het verzorgen van je paard - NTI

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-09 16:21

Hey!

Zojuist heb ik de "hobbycursus" "het verzorgen van uw paard" van het NTI binnengekregen. Het ziet er (eerlijk gezegd tot mijn verbazing) heel professioneel uit en heb ook erg zin om eraan te gaan beginnen. Na lang gestopt te zijn geweest met rijden ben ik vorig jaar augustus weer enthousiast begonnen en heb het plezier weer helemaal teruggevonden! :D Met als gevolg dat ik toch weer "iets in de paarden" wil gaan doen. Aangezien alle opleidingen pas rond september/november beginnen heb ik deze cursus besteld om alvast wat te leren en kennis op te frissen want er is toch wel een hoop veranderd in de jaren dat ik niet heb gereden ;)

Zijn er nog meer studiebollen die deze cursus volgen of hebben gevolgd?

Ben benieuwd!

SunnyBL

Re: Het verzorgen van je paard - NTI

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-09 18:39

heeeeeeeeelemaal niemand?

ElSalvador

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 13:04

ja ik wil ook die cursus voor de hobby gaan doen.
heb jaren gereden en nu een eigen shet welsh kruising die ik zelf opgevoed heb.
Mij lijkt het leuk om op deze manier mijn kennis uit te breiden en bij te leren

lees dat jij er erg entousiast over ben.
ik zit nog beetje te twijfelen omdat niet echt duidelijk is wat voor boeken je krijgt en of er nog toetsen zijn en hoe het in zijn werk gaat.
je kan het in 12 en 8 maanden doen.
ik wil het dan denk in die 8 maanden doen als het te doen is of is het verstandiger tog voor de 12 maanden te gaan.

Groetjes babs

SunnyBL

Re: Het verzorgen van je paard - NTI

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-09 19:43

Je krijgt geen toetsen en/of examens. Wel kan je als je elke keer je huiswerk instuurt aan het einde van de cursus een certificaat aanvragen. Heb net les 2 terugekregen, erg leuk! Heb gekozen voor 12 maanden. Ik dacht alleen dat dit om het betalen ging en dus alle boeken tegelijk kreeg. Das dus niet zo! Nu krijg ik in augustus het 2e deel en in december het 3e. Denk wel dat ik iets sneller ben dan dat, maar je kan gelukkig alle lesstof krijgen wanneer je de rest van het verschuldigde bedrag voldoet.

Toch nog iemand! haha