Ten eerste, als het niet goed staat, zou iemand dit dan kunnen verplaatsen?
Voor school moet ik een rapportage schrijven.
Je moet een onderwerp kiezen wat dichtbij je past zodat je er veel informatie (van veel verschillende bronnen) over kunt vinden!
Nouja ik dacht natuurlijk meteen aan 'paarden'. Maar dat is te kinderachterig laat maar zeggen, dus het werd paardensport.
Maar omdat paardensport te breed is heb ik er dressuursport van gemaakt.
Nu moet ik morgen mijn 'bouwplan' inleveren en ik ben echt insperatieloos! (lekker begin:P)
Ik moet gewoon ff wat sub/deel onderwerpen hebben om ff op gang te komen lama zeggen.
Daar ga ik eerst een soort woordweb voor maken, wie kan mij hierbij helpen?!
Wat ik al heb gebrainstromd:
Dressuursport
* Training
* Basis dressuur (takt, ontspanning, impuls, rechtrichten, verzameling)
* Wedstrijden
* KNHS
* Beroemde dressuur ruiters
* Harnachement
Zouden jullie ook kunnen vermelden welke bronnen ik daarbij kan gebruiken. Ik moet ook wat interviews doen etc. Ik heb al wel wat idee'tjes in mn hoofd zitten maar ik ben benieuwd of iemand nog iets weet. En ik dacht Ja bokt kan mij daar perfect bij helpen!
Ja en als aller laatste moet ik er ook een presentatie over houden. Dat komt pas in november ofzo, dus nog lang niet. Maar daarvoor moet ik ook nog iets orgineels bedenken. Tjaah mn lerares zei; gaan we met sn alle naar jou paard!
Maar ik weet niet of ik dat wel zo zie zitten, haha.Maargoed, ik kan altijd nog iets van onderwerp switchen. Maar ik wil het wel bij paarden in de buurt houden, heb verder niet echt iets wat ik heel erg interessant vind. Dus alle reacties zijn welkom!
Alvast bedankt! Groetjes Nicol
als je dat niet zo ziet zitten kan je het evt. ook filmen
Dit is imo wel minder leuk
.