Maar goed, ik wil me er toch wel even op voorbereiden maar heb geen idee wat ik ervan kan verwachten.. Heb namelijk nog nooit eerder echt gesolliciteerd (alleen standaardformuliertje invullen).
Dus wat voor dingen kan ik verwachten? Nog tips?
Merci!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Verder even nadenken over vragen als: wat zijn je ambities, wat zijn je goede / slechte kanten, wat wil je verbeteren aan jezelf, wat verwacht je van deze baan, waarom zouden we jou aan moeten nemen, waarom solliciteer je bij ons enz enz.
Succes! 

Ik word er morgen over gebeld! Heb eigenlijk geen idee hoeveel anderen er zijn geweest. Nimue schreef:Een cv vind ik voor een baantje in een bakkerswinkel ook wel een beetje overdreven hoor. Zeker als je geen relevante ervaring hebt, zal hun boeien op welke basisschool je gezeten hebt of wat je vakkenpakket is denk ik.
Ik hoop dat het goed gegaan is.

Coot schreef:Ik werk zelf bij een uitzendbureau (niet als intercedent maar als stagair/administratief medewerker)
En wij vragen altijd naar CV's, zelfs aan 16-jarigen die voor een schoonmaakbaantje solliciteren. Het (willen) maken van een CV toont goede wil en dat soort mensen hebben wij graag!