Paarden gezocht voor afstudeerscriptie.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

W0PPY

Paarden gezocht voor afstudeerscriptie.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-09 07:36

Hallo Bokkers!!

Ik plaats dit berichtje voor een kennis van mij, zij studeert voor dierhomeopaat, en is op zoek naar paarden voor haar afstudeerscriptie.
Zij zit zelf niet op bokt, vandaar dat ik dit berichtje plaats..

Ik ben op zoek naar paarden en pony's die agressief gedrag vertonen ten opzichte van andere paarden, in de omgang of onder het zadel met verzorgers/ruiters.
Ik ben voor mijn afstudeerscriptie als dierhomeopaat zeer geinteresseerd in deze groep paarden en in de behandelbaarheid van dit gedrag.
Als uw paard gedragingen vertoont die niet in de categorie "normaal" gedrag vallen, dan zou ik graag uw verhaal horen. Dit gebeurd in de eerste instantie aan de hand van een vragenlijst en ten tweede volgt een intake gesprek en zo mogelijk een bezoek op locatie bij het paard.
Mocht u paard een geschikte kandidaat zijn voor mijn scriptie dan krijgt hij/zij een gratis middelen advies en uiteraard ook het middel. Dit gebeurd onder supervisie van afgestudeerd klassiek homeopaat en dierenarts.
Mocht u geintereseerd zijn dan kunt u per PB contact met mij (de ts) opnemen voor het e-mail adres van mijn kennis.

Alvast bedankt!!