vakantiejob/studentenjob

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

magli

vakantiejob/studentenjob

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-09 14:31

Hoi,

het is weer bijna grote vakantie dus onder de jongere bokkers zijn er wsl weer veel die werk zoeken om een centje bij te verdienen.
En ook ik zoek ondertussen weer werk voor in de grote vakantie, maar ik zou graag eens wat speciaal doen. Ik had nog gedacht aan babysitten (maar dit vinden m'n ouders niet echt werken), ook werk tussen de paarden lijkt me heel erg leuk (maar waar vind je dat!).

Nu vraag ik me af wat jullie zoals doen? Zijn er mensen die gaan werken in't buitenland?

Groetjes, Magali

M_VE

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 14:36

Ik heb werk in een waserette in België ( ik woon ook daar).
Ik werk tijdens de schoolweken 6 uur per week à 7.5 euro per uur.
Tijdens de vakanties doe ik een halve vakantie, een halve dag.
Voorbeeld: twee weken vakantie is een 1 week werken in de namiddag.
de tweede week doe ik gewoon mijn zes uur

Ik werk er sinds Oktober/November.

Ik moet zeggen dat de lonen voor jobstudenten hoger liggen in België dan in Nederland

Leen24

Re: vakantiejob/studentenjob

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 15:10

Klopt dat je in België meer geld kunt verdienen dan in Nederland (je betaalt ook minder belasting.), maar misschien ben je eerder opzoek naar werk in het buitenland? Er is veel vraag naar animatie personeel (kun je even voor rond-googelen). Vaak niet super goed betaalt en je moet vaak 18 jaar zijn, maar je krijgt er wel mooi weer en vakantie voor in de plaats.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 16:39

als je op google zoekt naar vakantiewerk kom je vast een hoop tegen :)

Ik werk zelf al bijna 5 jaar in een supermarkt als bijbaantje voor een avondje en de zaterdag en in de vakanties kan ik hier ook extra werken, dusd at is wel lekker :j

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 17:38

Ik heb 2 jaar geleden 2 weken in een drukkerij gewerkt en daarnaast nog 4 weken opgepast op 3 kinderen. Erg leuk maar vermoeiend. Het leuke was dan wel weer dat die kinderen op een boerderij wonen met paarden (ik les daar zelf ook ;)).
Dusja, af en toe wat doen met de paarden, vooral de kleinste vond het leuk om les te krijgen haha.

Afgelopen zomer ben ik aangenomen bij de supermarkt en daar heb ik inmiddels een jaar contract. (: &in die zomer gaf ik ook nog paardrijlessen.

Mij lijkt het zelf erg leuk om volgend jaar zomer ofzo vrijwilligerswerk te gaan doen in Afrika..

magli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-09 15:28

In Belgie verdien je volgens een bepaalde tabel. Ik verdiende bvb (dacht ik) 7 euro ofzo. Maar d'r verdienen d'r sommige ook 9 of meer per uur.

magli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-09 15:29

milatje schreef:
Ik heb 2 jaar geleden 2 weken in een drukkerij gewerkt en daarnaast nog 4 weken opgepast op 3 kinderen. Erg leuk maar vermoeiend. Het leuke was dan wel weer dat die kinderen op een boerderij wonen met paarden (ik les daar zelf ook ;)).
Dusja, af en toe wat doen met de paarden, vooral de kleinste vond het leuk om les te krijgen haha.

Afgelopen zomer ben ik aangenomen bij de supermarkt en daar heb ik inmiddels een jaar contract. (: &in die zomer gaf ik ook nog paardrijlessen.

Mij lijkt het zelf erg leuk om volgend jaar zomer ofzo vrijwilligerswerk te gaan doen in Afrika..

zoiets lijkt me dus heel erg leuk, vakantiejob met kinderen en met paarden, ideaal, maar zo moeilijk te vinden

_Bloem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 15:32

Ik zat eraan te denken om dit te gaan doen:

Wil jij in 2009 een onvergetelijke zomer beleven? Animatie Compagnie zoekt voor 150 vakantieparken in binnen- en buitenland zo veel mogelijk recreatie medewerkers. Je ontvangt niet alleen een leuk salaris, maar ook een officieel recreatiediploma! Lees snel verder ... Bedrijf: De Animatie Compagnie is een enthousiaste, jonge en creatieve organisatie. Wij plaatsen animatieteams op ongeveer 150 campings en bungalowparken in binnen- en buitenland. Functie: Als recreatie medewerker zorg je er voor dat al de gasten een vakantie hebben om nooit te vergeten. Dit doe je door het animatieprogramma op een sfeervolle manier uit te voeren. Verdiensten & doorgroei: De verdiensten van deze onvergetelijke ervaring liggen tussen de € 162 en € 280 per week. Ook bieden we mogelijkheden om opgeleid te worden tot sportentertainer, tienerentertainer, theaterentertainer of dansentertainer. Solliciteren:Match jij met dit profiel?* In 2009 word je 18 of ouder (Je bent dus van 1991 of eerder).* Je bent enthousiast.* Je bent sportief of creatief.* Je bent minimaal 3 weken beschikbaar in de zomer. Meer informatie:Iedereen die solliciteert wordt gebeld en/of gemaild binnen 5 werkdagen, vaak zelfs binnen 24 uur. En als er eenmaal contact is, kun je natuurlijk alles vragen.

Als dit je wat lijkt kun je me mailen dan heb ik het adres voor je ;)!