4VMBO-t.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Judith

4VMBO-t.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-09 21:38

Hoi!
Ik ga volgend jaar waarschijnlijk van 3HAVO naar 4VMBO-t. Dan moet ik in de vakantie biologie ofzo inhalen, maar kan iemand mij wie nu in 4vmbo-t zit iets kunnen vertellen over de vakken: Nederlands, Engels, LO, Maatschappijleer, Biologie, Wiskunde, Aardrijkskunde, Scheikunde en Economie? Ik moest er 7 kiezen als ik door wil stromen naar de Havo hierna. En is het allemaal een beetje te doen etc.?
Alvast bedankt..

Anoniem

Re: 4VMBO-t.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 22:01

Ik ben destijds ook overgestapt van 3 Havo naar 4 Vmbo (tl).
Moest ook inderdaad Biologie inhalen, alleen niet (gelukkig) in m'n vakantie. Kreeg daar de tijd voor op school :j (+ les)/

Ik vond de het héél makkelijk te doen. Heb m'n examens op m's sloffen gehaald :+

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 22:03

ik kom van het vmbo en zit nu op havo, maar als je de havo niet red is dit prima te doen hoor!
ik weet niet wat je slechte vakken zijn, maar je profiel ziet er niet erg dramatisch uit!
weet je wel welk profiel je hierna wil gaan doen?(n&g denk trouwens zo te zien)

_Judith

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-09 22:23

Idd N&G, wil later iets in de gezondheidszorg ofzo. Ik sta onvoldoende nu voor : geschiedenis, natuurkunde, frans, duits en nog eentje. Daarom kies ik dus geen vreemde taal :P

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 10:08

duits op vmbo is absoluut geen probleem!
heb ik zelf ook gedaan, omdat ze zeiden dat je voor havo duits of ak nodig had, maar later bleek dat niet zo te zijn....
maar opzich heb je een mooi n&g profiel zo.
mits je zeker bent dat je later geen natuurkunde erbij wil gaan doen.

Gracefull

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 10:09

Ik heb ook 7 vakken gekozen toen ik in het 4e jaar zat ipv 6, nou ik kan je vertellen dat ik het er niet drukker mee kreeg!
Het is te doen!