Ik moest vanochtend ontzettend rennen en moest me manege werk verschuiven voor de sollicitatie ( 8 uur beginnen inplaats van 9 uur zodat ik eerder wegkom) ik verheugde me erop omdat ik heel erg snel van andere baan wil wisselen, ik werk nu elke dag na mijn studie maar mijn studie word drukker en drukker en ik ben de hele week aan het rennen.
Ik zit 3 dagen van half 9 tot 5 op school en ik moet werken van 5 tot half 7 savonds, je snapt wel dus dat ik elke keer de docent heel zoet moet aankijken of ik eerder weg mag. Nouja werk mag niet ten koste gaan van me school en niet van mij, ik heb namelijk geen fut en geen tijd meer om te sporten dus besloot ik in een winkel te werken want ik moet écht heel erg nodig sporten. (alleen donderdag avond en zaterdags)
maar goed, ik kom daar dus een kwartier eerder aan en wacht even op 1 van de meiden, die komt naar me toe en ik zeg dat ik een sollicitatie heb om half 2..
ow... en ze kijkt me met een naar gezicht aan..met wie dan?
waarop ik zeg ik neem aan de manager?
oh ja ja die is ziek... waarop ik dus lichtelijk geirriteerd meld of dat het zoveel moeite was om dat door te geven aan mij want ik heb nog wel meer dingen te doen maar daar kon zei niets aan doen natuurlijk en dat zei ik ook. ze zou hem bellen waarop ik zei ik krijg hooguit een excuses en that's it, en idd ik kreeg een excuses en hou zou me zo snel mogelijk bellen! na 30 minuten ben ik maar weggegaan..
ik baal als een stekker
en twijfel nu toch wel heel erg of ik doorga met deze sollicitatie of dat ik iets anders zoek.. maar heb het toch wel heel erg nodig..
Super!