Toeval?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JorisDy

Toeval?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-09 17:22

Ik zit op een school in Barneveld. En wij hebben net een ST (school-Tentamen) week gehad. En ik had daarbij ook een mondeling Duits. Het ging niet erg supper, maar ik kon me aardig redde en wist aardig wat te vertellen. De rest van de mensen uit mijn kluster klas waren opzich ook wel te spreken over hun mondeling. Mensen uit andere klassen hadden meer hun twijfels, en hadden ook al van hun docent gehoord : ''Ik weet niet zeker of je wel een voldoende hebt''.

De volgende dag hingen de cijfers er al. En van de 24 hadden er bij ons maar 4 een voldoende.
Bij de andere klassen waren bijna geen onvoldoendes gevallen.
Ook hebben wij een docente die ons volgens mij niet zo heel erg mag.

Maar wat kunnen wij hier aan doen? Want het is wel heel apart dat bij alle klassen het zo goed is gegaan en wij allemaal onvoldoendes hebben :Y).

Kunnen wij na de afdelingsleider gaan? Of staan wij machteloos?

Cijfer telt namelijk wel 8x mee!

verootjoo

Re: Toeval?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 17:25

ik zou naar de afdelingsleider gaan, zeggen dat je het een beetje vreemd vind, en vragen of de klas het over mag doen bij een andere docent :)

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 17:40

Ik zou hier ook zeker wel een melding van maken in ieder geval. Want normaal is 't niet dat maar 4 mensen een voldoende halen... Of jullie klas moet al heel erg slecht zijn :P

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-09 17:41

Na ik heb geen talenknobbel :'), maar we spreken allemaal aardig duits. Gewoon het simpele ''duits''. Wat normaal is voor de mavo.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 17:46

Ja dan zou 't echt niet moeten kunnen dat maar 4 mensen een voldoende hebben.

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 18:27

Ik ken de school en weet uit ervaring dat je hoog/laag kunt springen, maar ik denk dat het zo blijft. 'Als de docent je een onvoldoende heeft gegeven zal dat wel terecht geweest zijn, volgende keer beter'.
De beoordeling verschilt ook erg per docent. Je kunt het proberen, maar ik denk niet dat het zin heeft.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 18:57

welke school zit je eigenlijk?