ik was sochtends druk aan het leren voor wiskunde want had een pta ( grote toets die meetelt voor me examen dus heelwat)
nu komt er een leraar aan , dat echt een **** kerel is wil altijd zijn gelijk.
Ik had een olc uur ( onze uren zijn opgedeeld in lessen en lessen dat je in een groot ingericht lokaal zit dat er special ingericht is en mag je huiswerk maken enzo.)
heb dat ongeveer 20 uur in de week

maar zei hij tegen iedereen nu na de kantine en je kan tafels en stoelen slepen want alles moet weer na de kantine want dat was eruit gehaalt vanwege het school feest.
ik zeg zo mag ik niet blijven leren want ik vond het nogaal moeilijk gaat een stuk zitten te schreeuwen.
En zegt zo tegen mij dus je wilt niks doen voor school.
mooi ben jij , als je nu niet gaat meehelpen kan je nablijven , ( normaal zijn we om kwart voor 10 vrij )
en als je week taak niet af hebt moet je langer of je hebt een onvoldoende
.dus ik werd gewoon bedreigd dat ik moest meehelpen slepen.
ik heb het gedaan. daarna had ik nog 20 minuten om te leren . ik hoop dat ik voldoende heb , maar niet dat ik een goed cijfer heb.
maarja mijn mentor had altijd gezegd is er wat kom bij mij , die was er donderdag niet.. dus ben er vandaag maar heen geweest,
hij werd kwaad dat ik het zo zei, ik moest maar meer voor de school zijn , en ik moet maar die weken voor het examens maar hele dagen zitten voor bijles,(omdat ik eigenlijks wou leren.)
en als ik mijn gelijk wou hebben moest ik maar naar de directeur. maar die gaf me toch niet gelijk zei hij , en je word geschorst als je daarvoor naar hem toe gehad .. dat heeft hij tegen mij gezegt
ik had echt zo iets wat is dat , wat een ** sooi .
heb tegen me ouders vertelt vader is er kalm om die zegt nog paar weken maar me moeder is woedend en die wil tijdens 10minuten gesprek goed gesprek over hebben. ( dan is mijn mentor liefertje en hij bedoelde het dan niet zo)
gaat altijd zo.
wat moet ik hier na mee accepteren of dieper op in gaan wat mijn moeder van plan is ?
ben bezig met me eindexamen tl/havo 4de klas , mei juni moet ik examens doen

edit : ik ben echt geen lieverdje klier ook wel is , maar heb altijd me huiswerk af , en heb goeie cijfers even bij vermelden