Welke opleiding?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

absque_dubio

Welke opleiding?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-09 15:38

Vorig jaar helemaal blij dat ik eindelijk mn vmbo-t heb gehaald, vol goede moed aan juridische dienstverlening begonnen, maar nu toch weer gestopt (wegens gezondheid, maar ook de school die me totaal niet lag)..

Maarja, wat nu volgend jaar?

Ik vind rechten heel interessant, maar ik ben niet van plan naar die school terug te gaan, dus misschien in Utrecht oid?
Of misschien wel spw? Of iets anders richting pscychologie (iemand een idee?)
Of toch maar iets met fotografie doen? (iemand een idee welke opleidingen en waar?)
Of misschien iets met biologie of economie doen, waar ik altijd heel goed in was en wat ik leuk vond? (maar weer hetzelfde probleem, wat?)

Ben benieuwd of jullie met leuke ideeen komen, en ervaringen. Want ik weet het écht niet meer.. :\

Aradis

Re: Welke opleiding?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 15:39

Als ik het zo bekijk heb je veel dingen die jouw wel leuk lijken ;) Als ik jouw was zou ik veel opendagen bij langs gaan en informeren naar meeloopdagen.

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-09 15:48

Klopt, ik vind heel veel dingen 'wel leuk', maar heb niet echt iets waarvan ik denk ja daar wil ik 4 jaar voor op school zitten. Heel lastig allemaal. Ben zeker van plan om wat opendagen af te struinen, maarja, iemand een idee welke opleidingen ik dan moet bekijken?

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 15:53

Heb je al wel een idee wat voor werk je leuk lijkt later?

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-09 15:54

Nee, ik heb niets waarvan ik denk já dat zou ik willen doen, anders was ik die kant wel opgegaan. :=