Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Esme_ schreef:Ik vond het juist wel fijn, tijdens mijn studie had ik nooit het gevoel helemaal klaar te zijn, er was altijd wel iets wat nog af moest ofzo.
Nu werk ik, en als ik 's avonds thuis kom hoef ik helemaal niets meer, en heb ik ook echt vrij.

)
Maar ach, dat is alleen in de zomer.
Anyway; er is vast altijd wel een dag dat je vrij hebt
Heerlijk zo'n dag voor mezelf.
Hermelijn schreef:Ik ben afgelopen december afgestudeerd, en ben sinds december ook 4 dagen per week aan 't werk en ik vind het afschuwelijk. Niet zozeer het werk, het is superleuk om te doen en heb fantastische collega's, de sfeer is heel goed, het salaris ook, kortom, heb nergens over te klagen wat het werk op zich betreft. Maar gewoon, elke dag weten wat je gaat doen, van 8 tot 17.30u van huis zijn, bijna geen vrije dagen meer voor jezelf hebben, elke dag vroeg naar bed moeten omdat je anders de dag erna niet fatsoenlijk kan werken... vreselijk. Tel daar nog bij op dat ik het heel moeilijk vind om vroeg naar bed te gaan / vroeg op te staan, dus ik loop de helft van de tijd met een slaaptekort rond die ik meestal op m'n vrije dagen moet inhalen. Ik heb nog een half jaar aan m'n studie kunnen smokkelen, maar als het aan mij zou liggen en ik had het geld gehad had ik m'n leven lang gestudeerd.
Ik vind werk op zich wel leuk, maar altijd hetzelfde ritme. Je moet altijd op tijd naar bed en op tijd opstaan. Vreselijk! Ik ben avondmens en absoluut geen ochtendmens. Je hebt idd nauwelijks tijd voor jezelf. Doordeweeks heb je eigenlijk niks aan je vrije tijd. Dan ben je vaak kapot en je moet nog eens eten klaarmaken, effe snel huishouden doen enz..

heb maar 7 of 8 lesuren per week, kan regelmatig lekker uitslapen enzo