Ik doe nu een opleiding via de LOI, het bevalt wel alleen ik vind het wat rommelig lopen met stage, maar dat ligt misschien ook een beetje aan de eigen organisatie. Ik vind het wel lekker dat ik gewoon zelf alles kan inplannen, ik heb nog niet echt ervaring met contact met docenten aangezien ik overal wel uitkom ik heb 1 keer een mailtje gestuurd, en daar kreeg ik vlot een reactie op Succes met je studie!
Glitter_
Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-09 14:02
Bedankt voor je reactie welke opleiding doe je? en hoe bevalt de theorie/ lesstof?
Neptunus
Geplaatst: 25-03-09 21:47
ik heb een aantal jaren terug een opleiding bij het loi gedaan, namelijk dierverzorging. nu doe ik weer een studie via het loi. het is mij de vorige keer zo goed bevallen dat ik er nu weer voor gekozen heb. en de volgende studie doe ik ook weer bij het loi
ik kan alles zelf inplannen maar ik heb wel een vriendin gevraagd voor mij uit te rekenen wat ik per dag moet leren als ik het ook wil afronden over een half jaar. ik leer vrij makkelijk en vind het ook erg leuk om te doen . ik heb nooit echt contakt gehad met docenten dus ik weet niet precies hoe dat loopt.
ik heb dierverzorging in 2 jaar gedaan (niveau 3 ) en deze studie doe ik in een half jaar is de bedoeling ( levensbeschouwing Bijbel en Christendom) hierna wil ik filosofie gaan studeren, deze duurt een jaar.
Ik doe op dit moment twee vakken Havo bij de LOI. Het bevalt me wel, alleen zit ik nu al 3 weken te wachten tot mijn scheikunde is nagekeken... Heb er gister achteraan gebeld, en het schijnt absoluut niet de bedoeling te zijn. Hoop dus dat ik het gauw terugkrijg, want in mei zijn mijn examens.
De docenten zijn over het algemeen prima. Als je een vraag hebt kan je die gewoon op je papier erbij schrijven en vaak geven ze daar wel antwoord op. Ook zijn ze best ruim met complimentjes als je iets goed doet, ze leggen je precies uit waar het fout gaat als het niet goed gaat, en er staat regelmatig iets in de trant van 'ga zo door!' of 'succes!'. Erg motiverend
Maarrrrrrrrr... je moet het wel zelf doen. Er is niemand die je op de vingers tikt als je je huiswerk niet doet!
Aline_17
Geplaatst: 26-03-09 11:24
O_FUN_ schreef:
Bedankt voor je reactie welke opleiding doe je? en hoe bevalt de theorie/ lesstof?
Ik doe de opleiding doktersassistente, die lesstof is duidelijk en overzichtelijk, gemakkelijk te leren vind ik ik zat eerst even te zoeken naar een goede methode, maar nu gaat het goed
Ik heb HBO "Professional Webdesign" gedaan bij de LOI. Ideaal wat thuis studeren betreft, het niveau vond ik wel erg laag.
(en "professioneel" was wat je leerde ook niet te noemen, had het grootste deel zelf al uitgezocht, en op het eind weet je én nauwelijks wat van design, én net genoeg html en css om een SIMPELE site in elkaar te zetten).