djoni schreef:Waarom ga je niet eerst vwo doen en daarna een universitaire studie wiskunde doen?
Ik zit nu op een Internationale school, daar is er een mogelijkheid nadat je je Havo diploma hebt gehaald IB te gaan doen. Dit is een soort vwo opleiding van 2 jaar en als je dat diploma haalt kan je ook naar de Uni. Meerdere leraren zeggen dat ik dit wel in me help als ik gewoon wat meer leer (nu doe ik er nog niet zoveel aan, ik onthoud alles makkelijk). Maar alleen kost 1 jaar IB 16.000,- euro en dan x2+ nog eens de examen kosten en andere kleinere dingen.
Dit vind ik (en mijn ouders ook wel) een beetje te gek worden. Ik mocht erheen van mijn vader, maar dan zal mijn pony weg moeten, en dat gaat dus niet.
Maar kan je nu dus gewoon naar het Vwo overstappen, zo ja hoeveel jaar is dat dan nog?
Ja ik wou het nog wel is vragen aan mijn leraar, maja nu is het eigenlijk zo dat hij niet echt de beste is. Dus ik vraag me af of hij wel echt een opleiding als wiskundeleraar heeft gevolgt.
Utrecht is ook nog wel een aardig eindje weg vanuit mijn huis en om elke dag op en neer te reizen met de trein...tjaah dan blijft er ook niet meer veel tijd over die ik kan besteden aan mijn pony.