wie doet de opleiding bouwmanegment en vastgoed op inholland

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lauwtjuhh

wie doet de opleiding bouwmanegment en vastgoed op inholland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-09 16:40

hallo,

ik zit te denken om de opleiding bouwmanegment en vastgoed te gaan doen bij inholland in haarlem.
mijn vraag is dan ook wie doet deze opleiding hier op bokt, wat zijn jullie ervaringen?
zijn de roosters gunstig ingedeeld? hoelaat begint het eerste uur?

en is er iemand die deze opleiding volgt in deeltijd? aan de ene kant wil ik wel 4 jaar voltijd maar aan de andere kant heb ik daar totaal geen zin meer in. hoeveel dagen werk je dan naast je school? hoeveel studie belasting heb je? graag je ervaringen en of het je bevalt.

hoop dat jullie me nuttige info kunnen geven en mischien wel de doorslag kunnen geven.

gr laura

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 17:40

Ik lees even mee, ik wil hem misschien op avans gaan volgen :)

lauwtjuhh

Re: wie doet de opleiding bouwmanegment en vastgoed op inholland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-09 19:58

ehh avans?? zegt mij zo niks waar is het een afkorting van of wat betekent het? maar ik den dat het een school bij jou in de buurt is.

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 21:09

lauwtjuhh schreef:
ehh avans?? zegt mij zo niks waar is het een afkorting van of wat betekent het? maar ik den dat het een school bij jou in de buurt is.

Avans heeft hogescholen in Breda, Tilburg en Den bosch ;) Het is de enige school die deze opleiding in zuidholland aanbied :)

Ik kreeg te horen dat je daar veel economie krijgt(bedrijfskunde) en een stukje bouw o.a. over hoe draagmuren werken enz. Dat jij moet kunnen zeggen of het rendabel is als de ontwerper zegt dat er bijv een draagmuur uit moet en een balk voor terugkomt.

Karin

Re: wie doet de opleiding bouwmanegment en vastgoed op inholland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 12:37

Je schrijft het als 'bouwmanagement', misschien helpt dat als je met Google wilt zoeken. ;)