Equi International

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bonny_CT

Equi International

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-09 17:28

Wie kent het bedrijf equi international in amsterdam? evenementen organisatie in de paardenbranche? Iemand een website van dit bedrijf of meer informatie hierover?

Alvast bedankt,

liefs bonny

bollebeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 00:49

Heb ooit een keer voor hun gewerkt op een veiling. Was heel erg leuk. Hele aardige mensen daar.
Een vriendin van mij heeft er eerst stage gelopen en is er later ook gaan werken.
Waarvoor wil je de informatie hebben?

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 13:27

Ik heb er een keer gesolliciteerd voor mn stage maar ik vond het er erg vreemd. Ik moest 4,5 dagen per week stage lopen, toen ik dat zei kreeg ik een antwoord 'Nou dan kan dat andere halve dagje er ook nog wel bij', vond t een beetje vreemde reactie van hun kant... Verder kreeg ik alleen maar vragen over hoe ik dan de werkzaamheden ging combineren met het hebben van een paard, heb daar echt 20 vragen over gekregen, heb het idee dat ze liever meisjes hebben die 1x in de week paard rijden op de manege ipv mensen die in de wedstrijdsport zitten :o

Bonny_CT

Re: Equi International

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-09 19:16

ik wil de info hebben omdat ik volgend jaar hbo paarden sport in dronten ga doen, wil dit het liefst in deeltijd doen.. Dus opzoek naar een werkplek en anders een stage plek... En dat lijkt me wel leuk, vandaar.. Hebben hun dus een internet site? zou je me die kunnen geven?

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 23:27

3 oud klasgenootjes van mij hebben er gewerkt/ stage gelopen. Eentje werkt er nog. Ze schijnen er daar wel een beetje een typische mentaliteit op na te houden. Een meisje had nogal veel reistijd maar die lieten ze gewoon om de haverklap overwerken om niks... Je leeft voor Equi of je leeft niet, dat idee gaven ze een beetje. En de persoon in kwestie is een enorm harde werker, en heeft absoluut geen mentaliteitsprobleem.. Vond het dus erg raar gaan.

bollebeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 00:35

Die vriendin van mij werkte inderdaad wel belachelijk lange uren. Hele weken van 's morgens 8 tot 's avonds een uur of 10, en zij had ook een reistijd van meer dan een uur. Maar ze heeft het wel super naar d'r zin gehad zegt ze. Je moet er misschien inderdaad wel een beetje voor leven.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 10:41

Het is toch EQ international?

Anyway, wat Concorder zegt klopt helemaal. Tis heel hard werken, niet dat daar wat mis mee is maar dan moet er wel wat tegen overstaan.

Mijn vriend heeft daar zijn HBO MER stage gelopen en ik heb er wel vrijwilligerswerk voor gedaan op diverse evenementen.

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-09 18:31

en heeft er ook iemand een website van dit bedrijf?

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 18:38

Staat bovenaan als je op EQ international googled.

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-09 18:40

ik heb het gevonden... titel mag veranderd hoor TeeGee