De titel zegt het al. Wie wil dit stukje tekst voor me vertalen naar Duits? ________________________________________________________________________________________ Ik heb 1 huisdier. Het is een kat en hij heet Bram. Hij is lief maar erg lui. Hij slaapt veel en daar naast eet hij ook veel. Daardoor is hij erg dik. Soms word hij eventjes actief en gaat hij met een balletje spelen. Ik weet niet hoe oud hij is doordat hij bij ons is komen aanlopen.
Ook heb ik een verzorg-pony. Hij heet Abel en is acht jaar. Ik vind het erg leuk om op Abel te rijden, en we houden ook erg van springen. Ook gaan we vaak in het bos rijden. Als ik naar Abel toe ga moet ik 10 minutjes fietsen. We doen soms ook mee aan oefenpacours. Dat is een soort oefen-springwedstrijd. ________________________________________________________________________________________
Dit mag inderdaad niet Maar babelfish vertaling (even bij google intypen) kan je heel goed helpen Geen hele zinnen intypen, want dan klopt het niet meer. Beter typ je er woorden in.