Ik loop sinds 15 weken stage bij een makelaarskantoor. Heel leuk, leuk collega's maar er is echt geen werk voor mij. Ik neem de hele dag de telefoon aan en voor de rest af en toe een ander klusje.
Ik moet sowieso al de rotklusjes doen van mijn collega zoals:
* haar printjes uit de printer pakken en in een envelop doen.
* haar printjes in een dossier doen
* dossiers voor haar pakken
* dossiers voor haar terugleggen
* dingen voor haar kopieren, terwijl zij ondertussen haar vriendlief even beld
kan verder even zo snel nergens op komen maar er zullen ongetwijfeld meer dingen zijn.
En nu was echt de druppel, bah. Ik heb al hele dag niets te doen dus ik dacht, ga even een middagje papier snipperen. Dus ik ben ong. 20 minuten bezig geweest met alles klaarleggen e.d. Nou was 10 minuten bezig komt mijn collega eraan lopen. Rianne, wil je alles opruimen, ik heb wat klusjes voor je.
Nouja baalde er wel van, moest alles weer opruimen omdat het vertrouwelijke papieren zijn dus ben weer kwartier bezig geweest met alles weer opruimen. Dus beetje verspilde tijd maar ik was blij dat er wat klusjes voor me waren.
Kom ik binnen, word mij gevraagd om een stapel papier te kopieren
Ik dacht, de rest moet nog komen. Maarnee dat was alles wat ze voor me had.
Bah, had het echt niet meer. ze had ook kunnen zeggen dat dat om 5 uur ook nog kon.
kom op zeg.
Gelukkig hoef ik nog maar 5 weken maargoed.
bedankt voor het lezen
Heb je al eens aangegeven bij je collega dat je het niet leuk vind hoe ze tegen je doet? Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je iets leert van je stage en je niet alleen maar loopt te ergeren.