Tijdenlijk weekenden werken voor uitzendbureau, is dat slim?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kimberleij

Tijdenlijk weekenden werken voor uitzendbureau, is dat slim?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-09 17:09

Hoi

Ik werk al een tijd als oproepkracht in een woonvorm voor mensen met niet aangeboren hersenletsel.
Welliswaar een o uren contracht maar had altijd meer dan genoeg werk tot nu toe,

Nou loop ik tijdelijk op een ander team in de weekenden ( doordeweeks stage) en hier blijf ik tot eind juni.
Wat nou het probleem is er zijn genoeg mensen en de oproepkrachten zijn niet meer 'nodig'
Er zijn nog wel enkele open diensten die we moeten opdelen met elkaar.
Maar dan kom ikuit op 2 diensten p.m en miss nog 1/2 extra als ik geluk heb ( moet er iemand ziek zijn, en toevallig ik gebeld worden)
Vanaf juli zijn mijn uren trouwens weer prima geregeld want dan ga ik terug naar mijn eigen team.
Om eerder terug te gaan is helaas geen optie.

Nu zat ik te denken van zal ik me voor die 3 maanden inschrijven bij een uitzendbureau, daar zullen ze vast wel iets hebben waar ze mensen nodig hebben in het weekend. Wat het is maakt mij niet zoveel uit.
Maar is dit slim? Voor 3 maandjes.

ik ben ook met een studenten kamer bezig waar ik wss in april inkan en als ik helemaal niks verdien kom ik niet ver...

Ik ga zoieozo deze week mijn baas om mogelijkheden vragen.... Maar ja als de uren er niet zijn zal hij ook weinig kunnen doen. Want ik blijf een 0- uren contract hebben.

Wat zouden jullie doen?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 17:12

Ik zou het gewoon doen. Je kan je in en uitschrijven bij een uitzendbureau wanneer je wil. Als het uitzendbureau iets heeft kun je altijd zeggen wanneer je wel en niet kan. Zo heb je tenminste een beetje inkomsten.

Ik zit namelijk nu in precies dezelfde situatie omdat ik seizoenswerk doe.
Zelf doe ik voornamelijk schoonmaak en cateringwerk via het uitzendbureau. Donderdagavond mag ik flyeren voor BNN in de stad. :D

Alleen het nadeel is dat er het ene weekend wel iets kan zijn en het andere weekend weer helemaal niets.