nu heb ik van de 9 vakken 7 een G, hier heb ik keihard voor gewerkt, echter horen dat 8 vakken te zijn, alleen voor nederlands sta ik gemiddeld een 7,5
Maatschappijleer staat namelijk nog steeds op een V, via trajectplanner kan je zien wanneer het gewijzigd is en de laatste wijziging was in december, voor mijn powerpoint presentatie haalde ik een 8,5 en me verslag heb ik ook keurig en netjes ingeleverd, dit is al dik 4 weken terug gedaan. Sindsdien wacht ik op mijn G-tje, ik heb mijn studie loopbaanbegeleider ervoor aangesproken en hij zou met hem praten, nog geen verandering, dus heb ik het woensdag in de les tegen hem gezegd, hij zou er s'avonds naar kijken.
Echter was er nog steeds niets te bekennen, dus heb ik hem donderdag ochtend gemaild, vandaag heb ik een mail terug, alleen een algemene mail met wat er met periode 3 gedaan moet worden, en ik sta gewoon nog steeds een V en hij is nog steeds niet gewijzigd, en nu zijn vrijdag dus de rapporten verstuurd en ik ben echt ontzettend kwaad, nu kan dit heel mierenn**kerig zijn maar ik heb er voor gewerkt en hard ook! als wij iets niet inleveren dan krijgen we een dikke onvoldoende, maar docenten mogen wel te laat zijn, ik weet ook echt niet meer hoe ik dit op moet lossen, iemand een idee?

er zijn ook al meerdere leerlingen die hem gemaild hebben dus ben gelukkig niet de enige